A PPH Média kiadónál megjelenő GyártásTrend magazin öt éve indította el a Magyarországon egyedülálló Év Gyára versenyt, amelyet a kiadó német anyavállalatánál, a Süddeutscher Verlag Mediaengruppe-nél nagy múlttal rendelkező, sikeres Fabric des Yares pályázat inspirált.

A verseny összetett és nagyjából kilenc hónapot ölel fel, amely során a gyárak benyújtják pályázataikat, a verseny auditor partnere, a Process Solutions Group elbírálja azokat és felállítja a sorrendet, a shortlistre került cégeknél megtörténik a helyszíni validálás és a szakértőkből álló zsűri kellően széleskörű információk birtokában meghozza döntését. Mindezt egy díjátadó gála zárja, ahol a kilenc kategória nyertesei, és a három, különböző árbevétellel rendelkező összetett nyertes átveheti az elismeréseket.

Minden cégméretnek másért éri meg

Tapasztalatok szerint kis mértékben ugyan, de évről-évre növekszik a pályázatszám, a többség pedig a kis- és nagyvállalati árbevételű körből érkezik. Középvállalatok kevesebben pályáznak, pedig a versenyen való részvétel minden cégcsoport számára hasznos lehet: a nagyvállalatok elsősorban employer branding és belső kommunikációs eszközként, illetve az esetleges külföldi anyavállalat irányába tudják jól kommunikálni az elismerést, a kis- és középvállalatok számára pedig akár új partnerviszonyok létrejöttét is támogathatja a verseny – egy külföldi cég szívesebben dolgozik olyan beszállítóval, amely egy ilyen megmérettetésen helyezést ért el. Ugyanakkor nem csak a díjat elért pályázóknak éri meg energiát fektetni a versenyen való részvételbe – az indulók visszajelzést kaphatnak működésük hatékonyságáról és iparágban betöltött helyzetükről is.

Az Év Gyára pályázat az elmúlt években egyre nagyobb ismertségre tett szert, ne maradj le róla, jelentkezz te is!

Bővebb információért és a jelentkezéshez látogass el a verseny weboldalára!