Digitális átalakulás és marketing

2020.05.15

IVSZ DIGITALK Podcast

(S01E07)

Az IVSZ podcast sorozatának hetedik kiadása ezúttal a marketing digitalizálódó területére fókuszált, amit egymástól merőben eltérő területeken dolgozó szakemberek segítettek megvilágítani. Berta Zsuzsa az A38, Nagy Zoltán Péter az OTP Bank, Schlégl Tímea pedig az IVSZ szemszögéből beszélgetett arról, hogy a marketing hogyan alakul át az adott területek fejlődésével párhuzamosan.

Az IVSZ a kommunikációs csatornáin arra törekszik, hogy minél több hasznos információt, összefüggést, adatot adjon át a digitalizációs és az innovációs ökoszisztémáról. Hogy ez még fókuszáltabban, illetve elmélyültebben történhessen meg, DIGITALK név alatt podcast sorozatot indítottunk, aminek első részét a koronavírus-járványnak szenteltük, a második a digitális bizalom témakörét járta körbe, a harmadik arról szólt, hogy mit és mennyit ér a gazdaság, ha digitális, a negyedik a digitális (táv)oktatásra történő villámváltás tanulságait összegezte, az ötödik a hazai pénzügyi digitalizáció és a PSD2 fejleményeit tekintette át, a hatodikban pedig a minőségi informatikus fogalmának ismérveit kutatták a meghívott szakértők.

Az IVSZ podcast sorozata szakértői, ugyanakkor szórakoztató beszélgetések formájában mutatja be és teszi érthetővé a digitális gazdaság legfontosabb mozzanatait. A műsor a technológiára, az üzletre, az innovációra és ezek változatos kapcsolatrendszerére koncentrál, de e közben kifejezetten nem IT területekkel és témákkal is foglalkozik.

A legutóbbi kiadás ismét egyedi volt az eddigiekhez képest: ezúttal a podcast hanganyagának rögzítése egy élő webinar keretei között történt, így az is meg tudja hallgatni a beszélgetést, aki abban a másfél órában éppen nem ért rá. A beszélgetés vendégmoderátora, Fischer Kristóf (Pattern Digital) az IVSZ-szel közösen készített kutatás kapcsán arról beszélgetett a vendégekkel, hogy a digitális marketing eszközök mennyire hatják át a cégek, szervezetek működési folyamatait. Szó esett automatizációról, a járvány üzletre gyakorolt hatásairól, frissen megtanult szoftverekről, illetve a későbbiekben hasznosítható tanulságokról.

A következő hetekben rendszeresen jelentkezünk távolról rögzített adásokkal és továbbra is minden podcast epizódhoz a téma vezető szakértőit, valamint olyan cégvezetőket hívunk meg, akik valóban közelről látják, hogy az adott témákban mi és hogyan történik körülöttünk. Hamarosan szó lesz a koronavírus-járvány kapcsán végzett piaci felmérések eredményeiről, a digitális detox fogalmának újra értelmezéséről, valamint a digitális kontaktkutatás legfontosabb tudnivalóiról.

Hallgassatok ránk!