IVSZ DIGITALK Podcast: Omlós piacok és sütik – „privacy first” receptkönyvet kell írnunk?
(S03E03)
Ízlik, nem ízlik: a harmadik feles sütik egy hosszú folyamat eredményeképpen eltűnnek az online térből, az azonban egyelőre nem világos, hogy milyen lesz ez az új világ. A várható következményeket, a cégeket, a hirdetőket és persze a felhasználókat érintő lehetséges változásokat vettük sorba azokkal a piaci szereplőkkel, akik aktív alakítói, részesei ennek az ökoszisztémának.
Hallgassatok ránk!
Beszélgetőpartnerek:
- Szabados Levente – AI szakértő, vezető tanácsadó (Frankfurt School of Finance & Management, Neuron Solutions)
- Szutor Ferenc – az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese, a Data Me Kft. ügyvezetője, az IAB Hungary elnökségének tagja
- Vadász Illés – a magyarországi Google képviseletében
- Moderátor: Schlégl Tímea – operatív igazgató (IVSZ)
A podcastról itt olvashatsz bővebben.
Kapcsolódó
Ezek is érdekelhetnek

Közvetlen járat az EU-s forrásokhoz
Távolabbról, vagy laikus szemmel nézve nehezen lehet átlátható az EU-s közvetlen források rendszere, de szakértői segítség mellett a hazai vállalatok sokat profitálhatnak belőle. ...

Partner in „crime” – merre és hova tovább az MI-vel?
Ahogy mindenre és mindenkire, úgy a 30. MENTA konferencia előadóira, témáira is jelentős hatással volt a mesterséges intelligencia. A következő évek meghatározó technológiai trendjéről beszélünk ...