Hírek

Keresés a hírek között

Nyári gyakorlat az informatikai szakképzésben

2016.02.11

A piacképes tudás megszerzését biztosító nyári gyakorlati képzés megerősítése, ezen keresztül a duális képzés kiszélesítése a cél.

Informatikai OKJ megújításához szakértőket keresünk!

2016.02.11

Az OKJ-s informatikai szakképesítések megújításához az IVSZ szakértőket delegálhat.

Fontos a multiknak az informatikus képzés

2016.02.04

Az IVSZ febr. 2-i multi tagozati ülésén is bebizonyosodott, hogy hazánk vezető informatikai cégei fontosnak és közös érdeknek tartják, hogy ezen a területen jelentős javulást érjenek el.

Mit mond a Gartner a digitális világgazdaságról?

2016.02.04

Mit kezdünk azzal a hatalommal, amit a technológiánk a kezünkbe adott?

Mi legyen az IT képzések jövője?

2016.02.03

Lezajlott a Magyar Rektori Konferencia Informatikai Tudományok Bizottsága, valamint az IVSZ részvételével a Képzési és Kimeneti Követelmények felülvizsgálata.

Az oktatás jövője – tudósítás a londoni BETT-ről

2016.02.03

Az IVSZ részt vett a világ legnagyobb oktatási konferenciáján: és begyűjtötte a legújabb híreket, megismerte a trendeket, és szoros kapcsolatokat épített.

Gerd Leonhard az MTA-IVSZ Konferencián!

2016.01.21

Február 11-én, a Digitális Transzformáció Konferencia vezérelőadójaként üdvözölhetjük érdekfeszítő előadásairól ismert, svájci jövőkutató és író Gerd Leonhard-ot.

Digitális Témahét az iskolákban

2016.01.18

Idén először valósul meg a Digitális Témahét az iskolákban. A DTH keretében az intézmények egy kiválasztott témát dolgoznak fel digitális pedagógiai eszközökkel 2016. április 4-8. között.

25 éves az IVSZ – Laufer Tamás köszöntőlevele a tagoknak

2016.01.15

Együtt erősebbek, hangosabbak tudunk lenni, aki velünk tart, biztosan nyertese tud lenni a digitális transzformációnak.

Hogyan lehet vonzóbb a duális IT-képzés?

2015.12.31

A felsőfokú duális képzésekben jelenleg még nagyon kevesen veszek részt, különösen az informatika területén. A vállalatok és a felsőfokú képzés kapcsolatának erősítését célzó duális rendszer ugyanis nem attraktív a résztvevők számára. Jelen cikkben felvázoljuk a duális képzési rendszer főbb jellemzőit és bevezetésének eddigi eredményeit, illetve javaslatot teszünk az attraktivitás növelésére.