IVSZ DIGITALK Podcast: Omlós piacok és sütik – „privacy first” receptkönyvet kell írnunk?
(S03E03)
Ízlik, nem ízlik: a harmadik feles sütik egy hosszú folyamat eredményeképpen eltűnnek az online térből, az azonban egyelőre nem világos, hogy milyen lesz ez az új világ. A várható következményeket, a cégeket, a hirdetőket és persze a felhasználókat érintő lehetséges változásokat vettük sorba azokkal a piaci szereplőkkel, akik aktív alakítói, részesei ennek az ökoszisztémának.
Hallgassatok ránk!
Beszélgetőpartnerek:
- Szabados Levente – AI szakértő, vezető tanácsadó (Frankfurt School of Finance & Management, Neuron Solutions)
- Szutor Ferenc – az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese, a Data Me Kft. ügyvezetője, az IAB Hungary elnökségének tagja
- Vadász Illés – a magyarországi Google képviseletében
- Moderátor: Schlégl Tímea – operatív igazgató (IVSZ)
A podcastról itt olvashatsz bővebben.
Kapcsolódó
Ezek is érdekelhetnek

DIGITALK – Dr. Sárhegyi István, 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt.
Miért fontos az űrtechnológia a jövő számára? Hogyan alakítja át az iparág az innovációról és a globális együttműködésről alkotott elképzeléseinket?

DIGITALK – Az egyszeri gyártulajdonos esete a szimulációval
A vállalati digitalizációt talán a gyakorlati példák, történetek mentén lehet legjobban megismerni. Ezekből derülnek ki azok a motivációk, ellenállások, elakadások, amelyek ezeket a folyamatokat a ...