IVSZ DIGITALK Podcast: Digitális átalakulás és marketing
(S01E07)
Az IVSZ podcast sorozatának hetedik kiadása ezúttal a marketing digitalizálódó területére fókuszált, amit egymástól merőben eltérő területeken dolgozó szakemberek segítettek megvilágítani.
A beszélgetés résztvevői:
- Berta Zsuzsa (A38)
- Nagy Zoltán Péter (OTP Bank)
- Schlégl Tímea (IVSZ)
- moderátor: Fischer Kristóf (Pattern Digital)
A legutóbbi kiadás ismét egyedi volt az eddigiekhez képest: ezúttal a podcast hanganyagának rögzítése egy élő webinar keretei között történt, így az is meg tudja hallgatni a beszélgetést, aki abban a másfél órában éppen nem ért rá. A beszélgetés vendégmoderátora, Fischer Kristóf (Pattern Digital) az IVSZ-szel közösen készített kutatás kapcsán arról beszélgetett a vendégekkel, hogy a digitális marketing eszközök mennyire hatják át a cégek, szervezetek működési folyamatait. Szó esett automatizációról, a járvány üzletre gyakorolt hatásairól, frissen megtanult szoftverekről, illetve a későbbiekben hasznosítható tanulságokról.
A podcastról itt olvashatsz részletesebben.
Kapcsolódó
Ezek is érdekelhetnek

Gyurós-díjazottak szerint a világ
Három szakember, három generáció, három karrier, három Gyurós-díj. Mi a közös egy sokat látott és egykor nagyvállalatokat vezető top menedzserben, egy, a rákkutatásban dolgozó farmakológusban, ...

Csapdák és lehetőségek – Mikro IT vállalatok a magyar gazdasági (adó)környezetben
A DIGITALK legújabb epizódja olyat mutat, amit az IVSZ eddig nem – bepillantást egy tagozati ülés kulisszái mögé, ami ezúttal az adózás témaköre körül forog. A mikro cégeknek szóló, de minden hazai...