IVSZ DIGITALK Podcast: Digitális átalakulás és marketing
(S01E07)
Az IVSZ podcast sorozatának hetedik kiadása ezúttal a marketing digitalizálódó területére fókuszált, amit egymástól merőben eltérő területeken dolgozó szakemberek segítettek megvilágítani.
A beszélgetés résztvevői:
- Berta Zsuzsa (A38)
- Nagy Zoltán Péter (OTP Bank)
- Schlégl Tímea (IVSZ)
- moderátor: Fischer Kristóf (Pattern Digital)
A legutóbbi kiadás ismét egyedi volt az eddigiekhez képest: ezúttal a podcast hanganyagának rögzítése egy élő webinar keretei között történt, így az is meg tudja hallgatni a beszélgetést, aki abban a másfél órában éppen nem ért rá. A beszélgetés vendégmoderátora, Fischer Kristóf (Pattern Digital) az IVSZ-szel közösen készített kutatás kapcsán arról beszélgetett a vendégekkel, hogy a digitális marketing eszközök mennyire hatják át a cégek, szervezetek működési folyamatait. Szó esett automatizációról, a járvány üzletre gyakorolt hatásairól, frissen megtanult szoftverekről, illetve a későbbiekben hasznosítható tanulságokról.
A podcastról itt olvashatsz részletesebben.
Kapcsolódó
Ezek is érdekelhetnek
DIGITALK – Az egyszeri gyártulajdonos esete a szimulációval
A vállalati digitalizációt talán a gyakorlati példák, történetek mentén lehet legjobban megismerni. Ezekből derülnek ki azok a motivációk, ellenállások, elakadások, amelyek ezeket a folyamatokat a ...
DIGITALK – Kibervédelem az AI korszakban
A cybersecurity egyik részterületének képviselőjét láttunk vendégül a DIGITALK legutóbbi adásában. Ványi Rajmond, a SuperiorPentest CEO-ját arról faggattuk, hogy a penetrációs tesztelés, valamint ...