Ma minden beszélgetés a koronavírussal kezdődik, ez most sem lehet másként. Mindenhol arról olvasunk, hogy a globális vírus egyik pozitív hatása, hogy radikálisan felgyorsította a digitális transzformációt, olyan lépések történtek meg robosztus nagyvállalatoknál is hetek alatt, amelyek évek óta pihentek a tervezőasztalon. De mi ebből a valóság itthon? A hazai vállalatok és elsősorban a vállalatok marketing vezetői hogyan reagáltak a váratlan és villámgyors változásra és mennyire képesek a digitalizációt segítségül hívni az üzletmenet fenntartására. Felgyorsult-e valóban a marketing terület digitális átalakulása? Milyen változásokat látnak ők az eszközök, a folyamatok, a mindset és a szervezet vonatkozásaiban?

Ezeket a kérdéseket járjuk körbe soron következő nyilvános webinarral egybekötött podcast felvételünkön. Ez az első podcast felvételünk, amelyet megnyitunk és webinar formájában végighallgathatod a beszélgetést, amelyet egy kérdés-válasz blokkal zárunk. A résztvevők bátran feltehetik kérdéseiket írásban a beszélgetés alatt, a végén pedig vendégeink megválaszolják azokat.

Időpont: 2020. május 12., 14:30-15.30

Platform: Zoom

Vendégek: 

  • Berta Zsuzsa - A38, digitális marketing vezető
  • Nagy Zoltán Péter - OTP, kommunikációs igazgató
  • Schlégl Tímea - IVSZ, kommunikációs igazgató

Moderál: 

  • Fischer Kristóf - Pattern, ügyvezető