IVSZ DIGITALK Podcast: Amikor a játék véget ér – eSport 2020-ban

2020.12.17

(S02E12)

A digitális világra általánosan jellemző exponenciális mértékű növekedés ma már az eSport és a Gaming iparágban is kicsúcsosodik. A versenyszerű videojátékra épülő piac mind megítélésében, mind pedig méretében és minőségében nagyon sokat fejlődött az elmúlt pár évben, így ma már nem meglepő, hogy egy digitalizációval és digitális transzformációval foglalkozó podcast tematikájában is felbukkan az eSport kérdésköre.

A téma idén minden eddiginél aktuálisabb, hiszen a tradicionális értelemben vett, offline térben működő sport- és szórakoztatóipar óriási csorbát szenvedett a világjárvány következtében. A 2020-as év ráébresztett minket arra, hogy sem a sportmeccsek, sem pedig a koncertek nincsenek biztonságban, amikor az emberek alapvető gyülekezési joga új értelmet nyer egy globális pandémia tükrében. Ezzel szöges ellentétben áll az eSport, amely a kezdetektől fogva egy hibrid platformon találta meg a közönségét, így az újult erejű digitális transzformációs kényszer kapcsán az összes többi iparág példát tudott venni azokról az úttörő best practice-ekről, amik az online játék-streamelés révén már évek óta jelen vannak az eSportban és a Gaming iparban.

A beszélgetés résztvevői

  • Török ’kodiak’ Balázs – streamer, ex profi esportoló
  • Tischler Márk – vezérigazgató (Esport Universum)
  • Fetter Balázs – szponzorációs vezető (MOL)
  • moderátor: Tóth Máté (IVSZ)

A podcastról itt olvashatsz részletesebben.