Digitális termékfejlesztési sztorik – Víziók és adaptációk

2021.03.05

IVSZ DIGITALK Podcast

(S03E01)

Mi vezérli, gyorsítja, vagy éppen lassítja a digitális termékfejlesztést? Mennyire fontos az ember és a technológia szerepe mindebben? Kinek mit jelent a hibriditás? A DIGITALK Podcast sorozatunk legújabb részében Galambos Márton (Forbes), Győrfi Dani (Wizz Air) és Sárközi Álmos (Supercharge) engedett betekintést a digitális fejlesztéseik folyamataiba, dilemmáikba és legfontosabb (járványhelyzettel súlyosbított) kihívásaikba.

Digitális termékfejlesztési sztorik – Víziók és adaptációk

A DIGITALK Podcast új részében körbejárjuk, hogy mit jelent stratégiai jelentőségű digitális terméket tervezni, fejleszteni és fenntartani, illetve, hogy milyen hosszútávú előnyöket és elköteleződést jelent egy alkalmazással, digitális szolgáltatással jelen lenni a piacon.

A járványügyi helyzet nyomán a termékfejlesztés sok vállalkozásnál felpörgött. A digitális iparágban már edzett szereplők új irányokat kerestek, mások pedig a felhalmozott technológiai hátrányból igyekeztek kisebb-nagyobb digitális dobásokkal lefaragni.

Milyen egy vállalkozásnak az első igazi digitális termékét elkészíteni és az üzleti stratégiájába egy új darabot illeszteni? Milyen újrahangolni egy digitális szolgáltatást az új idők új fogyasztói követelményeihez? Mire számítanak és mivel nem terveznek a különböző szereplők? A Forbes és a Wizz Air már számtalanszor bizonyították válságálló, megújulni képes és fenntartható digitális alapjaikat, a Supercharge digitális innovációs ügynökség pedig az innovációs attitűdök és különböző piacok széles skáláján mozog szakértelmével.

Beszélgetőpartnerek:

  • Galambos Márton | Forbes, főszerkesztő​
  • Győrfi Dani | Wizz Air, IT szolgáltatások és platformok igazgatója​
  • Sárközi Álmos | Supercharge, Innovációs Vezető​