IVSZ DIGITALK Podcast: A COVID hatása a menedzseri gondolkodásra

2020.09.04

(S02E02)

A koronavírus hatásai beláthatatlan időre rajzolják újra a céges működést, és az azzal kapcsolatos gondolkodást. A vezetők egy merőben új szituációban találták magukat, amihez alkalmazkodniuk, igazodniuk kell. A DIGITALK legújabb epizódja arra keresi a választ, hogy miként hatott a COVID a vezetői stílusra, mely iparágak sínylették meg leginkább az elmúlt hónapokat és miért, hogyan segítettek a technológiák az akadályok leküzdésében, mennyire rengette meg a bizalmat a vírushelyzet a munkáltató és a munkavállalók viszonyában?

A beszélgetés résztvevői:

  • Kovách Anton (Shiwaforce)
  • Deliága Ákos (Talk-A-Bot)
  • Dr. Ludvig László (Siemens Mobility Kft.)
  • moderátor: Szirtes Hajnalka (szervezetpszichológus)

A márciustól egészen szeptemberig terjedő időszak talán az utóbbi évek legmegterhelőbb pár hónapja volt nemcsak a családok, hanem a vállalkozások, de főleg azok vezetői számára. Olyan döntéseket kellett meghozniuk, majd ezeket az alkalmazottakkal kommunikálniuk, amire eddig nem nagyon volt példa, ezért is nagyon izgalmas azt végig venni, hogy különböző profilú, méretű, életkorú cégek esetében a menedzserek hogyan ugrották meg ezt a feladatot és mennyiben változtak meg az addigiakhoz képest. A DIGITALK szakértő moderáció (Szirtes Hajnalka) mellett olyan cégek vezetőit (Kovách Anton – Shiwaforce; Deliága Ákos – Talk-A-Bot; Dr. Ludvig László – Siemens Mobility Kft.) szólaltatta meg, akik meglepő nyíltsággal engedtek betekintést a döntési mechanizmusaikba, ezek emberi motivációiba, bizalmi kérdésekbe, és a hogyan tovább témakörébe.