Ismét új tagokkal bővült az IVSZ – Biztosítási alkusz, digitális fejlesztő ügynökség, ügyfélszolgálati digitalizáció

2023.11.29

Az elmúlt hónapokban további vállalatokkal bővült az IVSZ tagsága, akiket a szokásos módon, fő tevékenységeikre és céljaikra fókuszálva mutatunk be. Fontosnak tartjuk, hogy minél többen megismerjék a hazai digitalizálódó, vagy akár már digitalizált cégek szakmai munkáját, törekvéseit. Az új belépők által képviselt tudás, az ott dolgozó szakemberek tapasztalata olyan értékkel bír az IVSZ, annak tagvállalatai, sőt, az egész piac életében is, amit minden szereplőnek érdemes megismerni.

Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt.

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. a legszélesebb biztosítási, befektetési és pénzügyi megoldásokkal szolgálja ki lakossági, kkv és nagyvállalati ügyfeleit. Működése nemcsak Magyarországon, de a nemzetközi biztosításközvetítői piacon is egyedülállónak számít, mivel portfóliójában a biztosítási megoldások mellett a pénzügyi és befektetési termékek egyaránt megtalálhatók, biztosítva az egycsatornás ügyfélkiszolgálást. Az egyik legdinamikusabban fejlődő társaságként a teljes piacra vonatkozóan mély biztosításszakmai ismeretekkel rendelkezik, gazdasági és társadalmi kutatásokkal, hazai és nemzetközi szektorális elemzésekkel folyamatosan tágítja látókörét, így tevékenysége egyben garanciát is jelent arra, hogy ügyfeleit minden élethelyzetben naprakész megoldásokkal szolgálja ki.  

Szövetségünkhöz való csatlakozásuk azon a megértésükön nyugszik, hogy a biztosítási piac egyik legégetőbb kérdése a digitalizáció, és a digitalizációhoz kapcsolódó kockázatok. A biztosítási piac szereplői számára is elkerülhetetlen, hogy technológiai, illetve technológiát értő vállalatokká váljanak. Céljuk, hogy az IVSZ keretei között generálják az iparágat érintő kockázatok feltárását, és naprakészen információkat szolgáltassanak tagjainknak a kockázatkezelési lehetőségekről. Szaktudásuk, a biztosítási iparág ismerete a tagság számára értékes üzleti lehetőséget is hordoz magában: szakmai támogatást tudnak nyújtani biztosítási iparágra szabott IT termékek és szolgáltatások kialakításában is, amelyek így hozzájárulnak a vállalatok biztonságos és kiszámítható üzletmenetéhez. 

Weboldal

LogiNet System Kft.

A LogiNet Systems Kft. egy magyar tulajdonú digitális fejlesztő ügynökség, amely 90+ fős IT szakember csapattal rendelkezik. Fő profiluk az egyedi testreszabott, komplex webes és mobil kereskedelmi szoftverek kifejlesztése és integrálása. Széleskörű tapasztalattal rendelkeznek az e-kereskedelmi rendszerek fejlesztésében, mind hazai, mind nemzetközi szinten. E-commerce rendszerek bevezetése során saját Logishop platform megoldásuk biztosítja a stabil növekedési alapot. Kiemelt fókusszal és széles körű referenciákkal rendelkeznek a B2B e-kereskedelem, illetve mobilalkalmazás-fejlesztés területén is. Emellett a másik fő tevékenységi területük a digitális termékfejlesztés, egyedi fejlesztések megvalósítása fintech, healtech, proptech vonalon. Ügyfeleik között olyan neves cégek szerepelnek, mint az Auchan, a Szimpatika Patikahálózat, a Garmin, a Mountex, a BNPL-szolgáltatást nyújtó Instacash, a Konzolvilág és a Mirbest csoport. 

IT fejlesztő cégként a jelenlegi gazdasági környezetben fontosnak tartják a több lábon állás erősítését, ezért nemzetközi irányba is szándékukban áll nyitni. Az IVSZ munkacsoporti munkáját is segítenék ebben a témában, illetve szorosabb kapcsolatot szeretnének kialakítani hasonló szakmai, IT háttérrel rendelkező cégekkel, hogy a tapasztalataikat, ötleteiket megoszthassák. 

Szövetségünkhöz a nemzetközi kapcsolatok további építése, a szövetség erejében rejlő lehetőségek kiaknázása, a versenyképességük növelése érdekében csatlakoztak. Fő céljuk a falak lebontása az informatikai és nem informatikai vállalkozások között.  

Weboldal

NCR Magyarország Kft.

Amerikai központú anyacégük elsősorban a pénzügyi és kiskereskedelmi szférába fejleszt és értékesít önkiszolgáló, fél-önkiszolgáló és assisted pénztári és ügyfélszolgálati megoldásokat, amelyeket más iparágakba is képesek átültetni. Szakértelmüket, képességeiket és platformjukat kihasználva együttműködnek ügyfeleikkel a technológiai rendszereik navigálásában, egyszerűsítésében és működtetésében, lehetővé téve ezzel vállalkozásuk sikerét. A mindennapi tranzakciókat tartós kapcsolatokká alakítják át iparágvezető szoftvereik és szolgáltatásaik segítségével, leegyszerűsítve a technológiát és növelve a hatékonyságot. Az NCR Magyarország egyik fő célja, hogy szoftvereiket, technológiáikat olyan más iparágakban is hasznosítani tudják, ahol ügyfélszolgálati pontokat üzemeltetnek, és a digitális megoldások mellett bizonyos médiák kezelése (készpénz, személyazonosító okmányok, nyomtatott adatlapok, chip kártyák, stb.) is szükséges.  

Szövetségünkhöz való csatlakozásukkal szeretnének nyitni egyéb iparágak és partnerek felé, új kapcsolatokat ki-, és tovább építeni, bemutatkozni a hazai IKT szektornak. Önkiszolgáló megoldásaikat nemcsak a pénzügyi, vagy állami szférának szeretnék megmutatni, hanem mindenkinek, aki ügyfélszolgálati pontot tart fent, üzemeltet.

Weboldal