HIBRID 2021 – Vezetői Team Coaching

2021.06.02 - 06.03

Hotel Azúr, Siófok

A jelenlegi bizonytalan és folyamatosan átalakuló hibrid világunkban olyan támogató és produktív környezetre vágyik mindenki, amiben hasznosnak és értékteremtőnek érezzük magunkat. E miliő megteremtése hatalmas kihívás a munkáltatók számára, hiszen egy vállalkozás csak ebben esetben lehet vonzó a munkakeresők szemében és biztos pont a már ott dolgozók számára. A cégvezetőknek, HR szakembereknek naponta válasszal kell szolgálniuk azzal kapcsolatban, hogy mi a magasztos cél, miért érdemes nap mint nap „bejárni” dolgozni és milyen perspektívák vannak a munkatársak előtt.

HIBRID 2021 - Vezetői Team Coaching

Ez a hozzáállás csak a felkészült, tudatos munkahelyek sajátja: ők a jövő vállalatai, ahol a munkavállalók a működés és az üzletpolitika fókuszában vannak, rájuk építenek és a velük való törődés üzleti haszonként jelenik meg.

Ha azon cégek közé szeretne tartozni, amelyek vonzóak a munkakeresők számára és marasztalóak a már meglévő munkavállalók szemében, akkor regisztráljon a HIBRID 2021 eseményünkre!

A GINOP-5.3.5-18-2019-00107 – „Az információ, kommunikáció nemzetgazdasági ág munkaerő-piaci tünettérképe” projekt keretében megvalósuló kétnapos, ingyenes vezetői teamcoaching során arra keressük a választ, hogy miként lehet olyan vállalati stratégiákat létrehozni az informatikai vállalkozásoknál, amely

  • a vállalat működéséhez szükséges tehetségeket is vonzza,
  • a meglévő munkatársak megtartásában segít, miközben választ ad az elmúlt 1,5 év munkaerőpiaci változásaira,
  • a résztvevő IKT vállalatokkal felismerteti egyedi értékeiket, amivel kiemelkedhetnek a munkaerőért folytatott versenyben.

A rendezvényen szó lesz arról is, hogy miként alakítsuk a jövő munkahelyeit, hogy a munkatársaink értékteremtő közösséget alkossanak, a cégünkben befogadó kultúra uralkodjon, a kommunikáció magas szinten működjön, és a vállalat gondoskodjon a munkavállalók jóllétéről, pszichológiai biztonságáról.
A résztvevők saját gondolataik által vezérelve közösen teremtik meg azújszerű, kreatív szakmai megoldások megszületésének lehetőségét, amelyeket mindenki magával vihet és alkalmazhat a saját cégénél. A vezetői teamcoaching a résztvevők aktivitására épít a foglalkozások során, és a célokat a résztvevők maguk határozzák meg. Ennek hatékonysága érdekében a jelentkezést követően egy rövid igényfelmérést is végzünk.

 

Várható témák

  • Munkavállalói életút megélése a cégünknél
    • miért jó a vállalatomnál dolgozni?
    • milyen értékekkel rendelkezem, amivel bevonzom a szakembereket?
    • mi a vállalatom “jelmondata”?
    • mit jelent a vállalatomnál dolgozni?
    • miben vagyok kiemelkedő?
  • COVID-19 okozta munkaerőpiaci helyzet megélése a vállalat élettörténetében
    • Hogyan tudom megtartani a munkavállalómat az átalakuló foglalkoztatási trendek közben? -munkavállalói élményprogram felépítése fluktuáció csökkentés, remote working, a munkaerő megtartása és bevonzása a munkavállalói élményprogram segítségével a COVID-19 utáni vállalatnál.
    • Az élményprogram elemeként azonnal alkalmazható ”jó gyakorlatok” bemutatása, tapasztalatcsere, programfejlesztés a résztvevők vállalatainak példáján
    • HR működtetési feladatok és hatáskörök az élményprogram kulcselemeiben (pl. toborzás-kiválasztás, betanulási időszak, célkijelölés, elismerés-visszajelzés-dicséret, értékelés, egyéni fejlődés támogatása, csapatépítés, az élményprogram belső és külső kommunikációja)
    • Az élményprogramhoz kapcsolódó teljesítményindikátorok (KPI-ok)
    • Útravaló tippek és javaslatok

Helyszín: Azúr Hotel, Siófok (a szállás egyéni szervezés alapján foglalható)

Időpont:

  • 2021. június 2. 10.00-17.00
  • 2021. június 3. 9.00-16.00

Kérdés esetén érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet: email: kudari.nora@ivsz.hu vagy 70/392 2045 telefonszámon
A jelentkezéseket 2021. május 27-ig várjuk.

 

A program keretében az eseményen egy vállalattól egy személy vehet részt, elsősorban vállalat vezető/menedzsment tag vagy HR vezető akinek stratégiai rálátása van a szervezetre.

Az eseményt a pandémia miatti aktuális rendezvényszabályozásoknak megfelelően rendezzük meg.

Hollósi Szabolcs

tréner, munkavállalói élményfejlesztő [Linkedin profil] [weboldal]

20 éves tapasztalattal rendelkező emberi erőforrás-fejlesztési, területfejlesztési, vállalkozásfejlesztési szakértő, business coach, tréner (Grow trénerképző), munkáltatói márkaépítő (egyedülálló végzettségét az Employer Branding College kurzusán „Certificate in Employer Brand Leadership” néven szerezte az országban másodikként). Stratégiai tervezés, a különböző szektorok (vállalati és állami, önkormányzati, civil, oktatási, tudományos) és az emberek közötti együttműködések szervezése, ösztönzése fontos kulcskompetenciája. Az emberközpontú munkahelyek fejlesztése mellett a társadalmi vállalkozások, társadalmi innovátorok szakmai támogatása is szívügye. Dolgozott önkormányzati szektorban, multinacionális vállalatnál (Philips Components), non profit szervezetnél és regionális fejlesztési ügynökségnél is. 15 évig vezette saját tulajdonú tanácsadó cégét. A Kiváló Munkahely Partnerség alapítójaként célja a vállalatok segítése az emberközpontú, befogadó, értékalapú működés kialakításában, amely jobb üzleti eredményeket is hoz. Az elmúlt években figyelme főként az emberi tényező menedzselésének fejlesztésére irányul. Önismereti, viselkedési alkalmazkodóképességi és mentális állóképesség fejlesztési programokat valósít meg a vállalati és sport szektorban. https://www.linkedin.com/in/hollosiszabolcs, www.szabolcshollosi.com

Kudari Nóra

projektvezető, HR szakértő [Linkedin profil]

Közel 20 éves tapasztalat munkaerőpiaci/foglalkoztatást elősegítő projektek tervezésében, vezetésében. Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik képzésfejlesztés területen valamint szintén több éves szakértelemmel a nyílt munkaerő-piaci integráció végrehajtásával a szenzitív célcsoportok tagjai között. E témában számos tréninget vezetett, valamint egyéni ügyfelekkel is dolgozott job coach-ként. Több munkaerő-piaci módszertan kidolgozásban részt vett. Dolgozott a közigazgatás területén, több mint 10 évig a civil szektorban, multinacionális vállalatnál is, L&D menedzserként. Jelenleg az IVSZ GINOP 535 Munkaerőpiaci alkalmazkodóképesség fejlesztését célzó tematikus projektjeiért felel, valamint a Programozd a Jövőt projekt keretében „Interdiszciplináris területekre irányuló vállalati-képzőhelyi együttműködések” c alprogramért.

 

Mezriczky László

vállalati kommunikációs szakértő [Linkedin profil]

László nagyvállalati, elsősorban multinacionális környezetben eltöltött másfél évtized és összegyűjtött széleskörű felsővezetői tapasztalat birtokában 10 éve alapította meg vállalkozását, az Ispiro Consulting Kft-t. A cég elsősorban a vállalati együttműködés tere, a kommunikációs kapcsolatrendszer feltárásával és fejlesztésével foglalkozik. Speciális szakterületük a vállalati pletykakontroll, amelynek kidolgozását dr. Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus, pletykakutatóval közösen végezték és gyakorlati megvalósításában is stratégiai partnerségben működnek együtt. Megoldásaik fókuszában a vállalati hatékonyság áll, ilyen értelemben a kommunikációt, mint speciális juttatási formát fogalmazzák meg. Az elmúlt évek gazdasági, munkaerőpiaci változásai tükrében Employer Branding és fluktuáció lassító megoldásaik széles körben váltak keresetté. A Magyar Reklámszövetség vezetésének aktív tagja, évekig annak elnöke volt, jelenleg pedig a Superbrands szakmai zsűrijének tagja.

Németh Judit

az mtd Tanácsadói Közösség ügyvezetője, senior HR tanácsadója

Judit 1997. óta dolgozik HR tanácsadóként. Eddigi tanácsadói tevékenysége során, részt vett vállalati HR kommunikáció kialakításában, teljesítményértékelésben, bértervezésben, munkakörtervezésben, képzésben, fejlesztésben, kompetencia alapú módszertanok kidolgozásában, munkatársak keresésében, kiválasztásában, karriermenedzsment folyamatokban. Az mtd Tanácsadói Közösség 2008-as megalapítása óta érdeklődésének középpontjába a munkavállalók lojalitásának, elköteleződésének növelése került így az általa végzett innovatív HR tanácsadási, szervezetfejlesztési folyamatokat áthatja a munkahelyi esélyegyenlőség, szervezeti sokszínűség elősegítésének, a befogadó vállalati kultúrák kialakításának igénye. Erőssége a stratégiai gondolkodás, fejlesztési projektjeire jellemző az üzleti eredményesség és az emberi tényező precíz, de kreatív összehangolása.

Regisztráció

Formátum: +36201234567