Az idei UNICEO Leaders Forum fókuszában a megújulás, a kreativitás és a lojalitás fontossága áll.
Az elmúlt időszak kihívások elé állított minden szakembert, nem számított, hogy ki hány éve van a pályán, milyen referenciákkal rendelkezik. A virtuális és hibrid rendezvények világában mindenki kezdőnek számított. Mindemellett a munkavállalók és üzleti partnerek lojalitásának erősítése még nagyobb figyelmet kapott a cégstratégiában, melynek eszközei a rendezvények. A pandémia hatására sokan rendezvényszervezőkből TV producerekké lényegültek át. A kamerakép, a világítás, a háttér nagyobb jelentőséget kapott és a szakmai tartalom mellett a résztvevők szórakoztatása is különös jelentőséggel bír.
A rendezvény során szó lesz a vállalati felelősségvállalásról, fenntarthatóságról, employer brandingről, az „engagement” és az „infotainment” (information + entertainment), azaz az információ szórakoztató formában történő átadásáról is.
Az esemény fő témái:
A rendezvények stratégiai szerepe
A játék, mint engagement eszköz
Technológiai újdonságok – Tips&Tricks
Fenntartható rendezvények
A közös gondolkodás ereje
Gondolkodj, beszélj és dolgozz digitálisan
Hogyan építsünk bizalmat és tartsuk meg a már meglévő lojalitást?