SMART 2024 – WORLDS COLLIDING
Böngészd a SMART webes applikációját is, ITT.Az elmúlt 1 év a mesterséges intelligencia térhódításáról szólt. Ez idő alatt akarva-akaratlan letettük egy hibrid technológiai forradalom alapköveit, és már most gondolatébresztő lehet annak a generációnak a víziója, mely egy félig emberi, félig mesterséges világba fog beleszületni. Az AI térnyerése 2024-ben is folytatódni fog, szépen lassan bekebelezve vagy legalább is befolyásolva minden más olyan (digitális) iparágat, amivel a SMART színpadán évek óta foglalkozunk. Az egészségügy, a fintech, a telekommunikáció, a kiberbiztonság vagy akár a fenntarthatóság mind-mind olyan területek, amikről idén már nem beszélhetünk az AI megemlítése nélkül. Éppen ezért az elkövetkezendő időszak már biztosan nem magáról az AI-ról, hanem sokkal inkább az AI más iparágakkal, más digitális technológiákkal való “összeütközéséről” fog szólni. Legfontosabb ezek közül a fenntarthatóság kontra mesterséges intelligencia kérdéskör, ahol külön “ringben” kísérhetjük majd figyelemmel egy mozdíthatatlan tárgy és egy megállíthatatlan erő párharcát. A nem fenntartható sebességgel gyorsuló AI és az egyre többeket és többeket foglalkoztató fenntartható szemlélet közti ellentét már az AI térhódításának első évében kikristályosodott. Az összeütközés elkerülhetetlen, a kérdés csak az, hogy mekkora erejű lesz a becsapódás, és hogy közelről vagy távolról fogjuk mindezt végig nézni. A fenntarthatóság csak egy példa a sok közül: az AI más világokkal való “összeütközése”, a technológiák ilyen értelemben vett globalitása hamarosan el- és megkerülhetetlen lesz. A digitális gazdaság szereplői már 2023-ban egy metaforikus olvasztótégelybe kerültek, mely alá az AI tartotta a tüzet. Nem kérdés, hogy hamarosan mind egyéni, mind vállalati, mind pedig társadalmi szinten fejest kell majd ugranunk ugyanebbe a digitalizációs masszába; az pedig már a kollektív felelősségünk, hogy az ugrás után a felszínen úszkáljunk, ne pedig elmerüljünk. Az idei SMART feladata, hogy mentőmellényt és védőszemüveget biztosítson a résztvevőknek, mellyel a digitális tengeren történő evickélés és a katasztrófaturizmus is biztonságosabbá válik.REGISZTRÁCIÓ.
KIS Hall
AI – Mesterségestől az intelligensig
A mesterséges intelligencia nemcsak a tavalyi évet határozta meg, hanem a legtöbb előrejelzés szerint az elkövetkezendő évtized egyik legfontosabb technológiai trendje lesz. Éppen ezért a Kis Hallban a teljes napot az AI-nak szenteljük, haladva az általánosabb témáktól a konkrét üzleti esettanulmányokig.
VOLT Lokál
Fenntarthatóság – Üzlet fenntartások nélkül
A fenntarthatóság 2024-ben már nem csak a fiatal generáció vesszőparipája, hiszen egyre több nagyvállalat és szervezet próbál “zöldebben” gondolkozni. A VOLT Lokál délelőtti műsorában többek között a legfontosabb fenntarthatósági kérdésekről és az ESG szabályozásról fogunk beszélgetni, hiszen itt az ideje végre tiszta és “zöldebb” vizet önteni a pohárba!
Vállalati digitalizáció – Mindenki máshogy csinálja?
A digitalizáció ma már átszövi a mindennapi életünket, működésünket és nincs ez másképp a vállalatok esetében sem. A tudatos tervezés és folyamatos fejlesztés lehet a kulcsa az előrébb jutásnak és ennek a folyamatnak szerves részét képezi a vállalatok digitalizációja is, mérettől függetlenül. Ebben a szekcióban gyakorlati példákon keresztül mutatjuk meg, hogy egy-egy kkv, vagy akár multinacionális vállalat esetében milyen (digitalizációs) lépések, képzések segíthetnek ebben.
ARANY Hall
Kibervédelem – A legjobb védekezés a védekezés
A jelen és a jövő is digitális. Ami pedig digitális, az támadható, és védeni kell. A digitális technológiákra való egyre nagyobb támaszkodás miatt a kibervédelem kritikus elemévé vált a személyes, szervezeti és kormányzati adatok védelmének. Adataink mennyisége folyamatosan nő, és vele együtt a kockázati tényezők szintén megsokszorozódtak az elmúlt években. Az ARANY Hall délelőtti szekciója ennek a témának szól, mert jelen esetben a legjobb védekezés a védekezés.
DATARENA – Ha adat van, minden van
El-, és ezzel együtt megkerülhetetlen fogalommá vált az adat, az adatgazdálkodás, hiszen minden folyamat alapját – legyen az üzleti, vagy akár hétköznapi – az adatok szolgáltatják. A mesterséges intelligencia pedig egyszerűen megköveteli az adatok megfelelő felhasználását. A SMART DATARENA szekciójában szakértő eladók segítségével mutatjuk be, hogy miként lehet az adatokban rejlő potenciált minél jobban, hatékonyabban és mindeközben biztonságosan, az üzleti érdekeket is szem előtt tartva kihasználni, milyen előnyei lehetnek az adatalapú gondolkozásnak és stratégiaalkotásnak.
NAGY HALL
SMARTup – Konferencia a konferenciában
A SMART idén megnyitja kapuit a startup ökoszisztéma szereplői előtt. A Nagy Hall délutáni szekciójában a startup világ kerül reflektorfénybe, ezzel biztosítva egyedülálló platformot az innovatív vállalkozások, befektetők, és minden érdeklődő számára, ahol a legfrissebb trendek, lehetőségek és kihívások kerülnek terítékre. A SMARTup Konferencián a résztvevők betekintést nyerhetnek a startup ökoszisztéma legaktuálisabb kérdéseibe, és személyesen találkozhatnak az iparág vezetőivel. Ezzel a lépéssel nem csak a hagyományos üzleti közösségnek nyújtunk friss perspektívákat, hanem aktívan hozzájárulunk a hazai startup kultúra fejlődéséhez és nemzetközi sikeréhez.
Szűrés
Nincs a szűrésnek megfelelő találat.
Kérjük, módosítsd a szűrési feltételeket.
Szűrés
Nincs a szűrésnek megfelelő találat.
Kérjük, módosítsd a szűrési feltételeket.
Regisztráció
A regisztráció a „Regisztráció” gomb megnyomása után található online űrlap kitöltésével és elküldésével lehetséges.
A konferencia helyszínén nem lehet regisztrálni!
Egyéni regisztrációkor ugyanarról az email címről kizárólag egy személy regisztrációját fogadjuk és kizárólag saját, névre szóló email címet fogadunk el!
GDPR
A konferencia főszervezője a Digitális Vállalkozások Szövetsége (IVSZ), melynek megbízásából az Ad Valorem Hungary Kft. (Ad Valorem) végzi a konferencia szervezését.
A jelentkezőknek az előzetes regisztráció során a konferencia szervezéséhez kapcsolódó feladatok ellátásához, kapcsolattartáshoz, számlázáshoz stb. szükséges adatokat kötelezően meg kell adniuk.
A rendezvényen való részvétellel hozzájárulsz a rólad készült fotók és videók publikálásához.
Belépőjegy
A SMART 2024 konferencia IVSZ tagok számára ingyenes. (IVSZ tagcégenként 2 fő részére, további résztvevők kedvezményes jegyáron (20 000 Ft + áfa) vehetnek részt a rendezvényen.*)
Belépőjegy nem IVSZ tagoknak | 60 000 Ft + áfa | |
Startup jegy** | 35 000 Ft + áfa | |
Szponzorjegy*** | 20 000 Ft + áfa | |
Diákjegy egyéni**** | 4 287 Ft + áfa | |
Diákjegy páros**** | 7 000 Ft + áfa | |
SMARTup jegy ***** | 12 900 Ft + áfa |
*Amennyiben az ingyenes részvétel lemondása legkésőbb 2024. április 10-ig nem történik meg, a jegyárat a rendezvény szervezője kiszámlázza (20 ezer forint + áfa díjon).
**Startup jegy vásárlásra startupok alapítói és munkatársai jogosultak. Ennek a jegykategóriának az igénybevételével egyidejűleg kérjük, hogy a startup bemutatkozó leírását és a hivatalos weboldal címet a smart@ivsz.hu email címre szíveskedjenek megküldeni.
***Szponzorjegyet a SMART 2024-as konferencia támogatói vásárolhatnak a támogatói csomagban szereplő jegyeiken felül.
****A kedvezményes diákjegy igénybevételének feltétele a kedvezmény igénybevételére feljogosító érvényes diákigazolvány és annak helyszíni regisztrációkor történő felmutatása.
*****A SMARTup-ra megváltott jegyek nem érvényesek a SMART konferencia további programelemeire. A SMARTup-ra regisztrálni ITT tudsz.
A fenti árak nettó árak és nem tartalmazzák a 27% áfát.
FIGYELEM! Az IVSZ tagoknak szóló kedvezmények feltétele, hogy tagdíjtartozás nem áll fenn.
Fizetéssel és számlázással kapcsolatos információk
A regisztráció visszaigazolását és a számlázást az AdValorem végzi, ennek megfelelően a részvétel díját az AdValoremnek kell megfizetni. A konferencián való részvétel feltétele a részvételi díjnak a konferencia megkezdéséig történő megfizetése. A helyszínen nincs lehetőség fizetésre. A konferencia részvételi díj befizetésével Ön jogosult a konferencia előadásain és kiegészítő programjain való részvételre.
Lemondási feltételek
- 2024. március 20. előtt beérkezett lemondás esetén a befizetett részvételi díjat visszatérítjük.
- 2024. március 21. és 31. között beérkezett lemondás esetén a regisztrációs díjból a visszatérítés mértéke 50%.
- 2024. április 1. után lemondást nem tudunk elfogadni.
Kérjük, hogy regisztrációval kapcsolatos kérdéseiddel fordulj hozzánk a smart@ivsz.hu email címen.
Helyszín
Akvárium Klub
1051, Budapest, Erzsébet tér 12.
Megközelíthetőség
Tömegközlekedéssel
Busz:
9, 15, 16, 105, 115, 100E
909, 914, 914A, 916, 931, 950, 950A, 979, 979A, 990
Villamos:
47, 48, 49
Metro:
M1, M2, M3
Parkolóházak
A Budapest belvárosában zajló felújítási munkálatok miatt, kérlek tervezd meg körültekintően érkezésed a helyszínre.
A környező utcákban a felsorolt mélygarázsokon kívül további parkolóházak találhatók.
Erzsébet Parkoló
1051 Budapest Erzsébet tér.12.
Lejárat a József Attila utca felől.
Parkolási díj: 800Ft / óra vagy napijegy 10.000 Ft.
Általános információ (0-24): +36203558879
Email: info@erzsebet-parkolo.hu
Web: www.erzsebet-parkolo.hu
Közvetlenül a helyszínnél.
Bazilika Garázs
1051 Budapest, Sas utca
Parkolási díj: 380Ft / 30 perc vagy napijegy 5.900 Ft
Általános információ (0-24): +36309769181
Email: info@bazilikagarazs.hu
Web: www.bazilikagarazs.hu
Helyszíntől 2 perc séta.
Liberty Square Mélygarázs
1054 Budapest, Szabadság tér
Lejárat a Vécsey utca felől vagy a Bank utca felől.
Parkolási díj: 450 Ft / 30 perc vagy napijegy 8.000 Ft
Általános információ (0-24): +36306195147
Email: info@libertysquareparking.com
Web: www.libertysquareparking.com
Helyszíntől 6 perc séta.
Térkép
Először is kezdjük az elején, mert biztos sok kérdésed van… Szóval: mi is az a SMART?
Röviden: egy konferencia, bár inkább fesztivál. Mondhatni egy konfesztivál.
Komolyra fordítva a szót: a SMART egy innovációs és üzleti rendezvény, amit minden évben tavasszal rendezünk meg Budapest belvárosában, általában az Akváriumban. (Igen, az Akvárium napközben is nyitva van, nem csak az esti koncertek alatt.) Nehéz úgy leélni egy életet, hogy az ember ne forduljon meg legalább 1-2 üzleti vagy szakmai rendezvényen, és mi nagyon örülnénk neki, ha a SMART lenne az első konferencia, amire ellátogatsz. Nívós, nemzetközileg is elismert külföldi előadókat és a hazai innovációs szcéna nagyágyúit hozzuk el nektek – az iskolapad helyett egy napig tőlük tanulhattok, és az ő szemüvegükön keresztül láthatjátok az üzlet és a technológia jövőjét. Emellett rengeteg céggel is találkozhatsz a SMART-on, akik hozzád hasonló, fiatal munkaerőt toboroznak a csapatukba.
Egy szó, mint száz: a SMART-on elkezdheted építeni a jövődet, és teheted mindezt a haverokkal egyetemben (pun intended).
Konferencia? Az meg micsoda?
Eljössz, leülsz, izgi előadásokat hallgatsz, közben kávézol a haverokkal és esetleg megismerkedsz pár kúl arccal. Lesznek kiállítók is, akik érdekesebbnél érdekesebb kütyüket hoznak, ezeket is meg lehet szakérteni. Ha pedig úgy érzed, eleget töltődtél, fogod magad és elmész – ilyen egyszerű.
No pressure, absolutely no katalógus.
Miért jó ez neked?
2024-ben az előadói poollal és a tematikával is úgy zsonglőrködünk, hogy még inkább célba vegyük a fiatal pályakezdőket és egyetemistákat. Nektek kedvezményes a konferencia, így mindenképpen jól jössz ki, ha április 17-én minket választasz napközben.
Jó, de hol a regisztrációs link?
SMARTup 2024 – Conference within the conference
SMART conference is one of the most prominent business events of the year, and in 2024 we are opening our doors to the startup ecosystem as well! Be part of the change that shapes the future!
In the afternoon session, the Main Hall stage will spotlight the startup world, providing a unique platform for innovative businesses, investors and all interested parties to discuss the latest trends, opportunities and challenges.
At the SMARTup Conference, participants will gain insights into the most pressing issues in the startup ecosystem and meet industry leaders face-to-face.
By doing so, we are not only providing fresh perspectives to the traditional business community, but also actively contributing to the development and international success of the domestic startup culture.
In the afternoon session of the event, special focus will be given to a debate entitled „The Hungarian startup market is dry. Is that such a big deal?”, where Csongor Biás and Petya Balogh, two leading figures of the Hungarian startup scene, will clash their views on the current state of the market and possible future visions. The discussion will not only raise awareness of the challenges facing the sector, but may also offer tangible solutions for further growth.
In addition, there will be traditional panel discussions as well: the „Startup Financing Face-Off” will bring together representatives from the venture capital and traditional capital, banking worlds so that we can learn from two very similar, yet fundamentally different worlds.
In the second panel discussion (Go Global!), we can learn the tricks of the trade from the greats, while listening to the experiences of the leaders of Hungarian startups that have conquered international markets.
Don’t miss out on one of the most important business and startup events of the year!
Join SMARTup and be part of the change that shapes the future!
The language of the event is English.
InnoMaker Partners is a partner of SMARTup Conference.
Ticket information
Tickets are available in limited numbers.
Please note that tickets purchased for SMARTup are not valid for the rest of SMART Conference.
Advance purchase (until 5 April): 9 900 HUF
Normal price: 12 900 HUF
Don’t wait any longer, join the leaders of change at SMARTup!
Program
14:05-14:15 Bridging Worlds: IVSZ’s vision for a thriving startup ecosystem (keynote)
Speaker: Ákos Deliága
Ákos Deliága, the CEO and co-founder of Talk-a-Bot and the Vice President of IVSZ, responsible for the startup and scale-up section, invites us to embark on a transformative journey at the forefront of innovation and collaboration. The SMARTup Conference is an event that stands at the crossroads of tradition and pioneering spirit, Ákos will share IVSZ’s ambitious vision for integrating the dynamic forces of startups into the broader business landscape. With a deep understanding of both the challenges and the boundless potential of the startup ecosystem, Ákos will delve into how IVSZ is paving new paths for collaboration, support, and growth. Join us in this opening keynote to witness how IVSZ is shaping the future, fostering a culture of innovation, and making the SMARTup Conference a beacon for change-makers everywhere.
14:20-15:00 Startup Financing Face-Off: venture capital vs. banks – Panel Discussion
Participants: István Fetter, Péter Fáykiss, László Czirják, Péter Csillag
Moderator: Balázs Vinnai
In the dynamic world of startup funding, the paths to securing capital are many, but the right choice can make all the difference. This panel discussion brings to the stage the pivotal face-off between two primary funding streams: Venture Capital (VC) and traditional banking. As startups continue to search for the optimal mix of financial support and strategic partnerships, understanding the nuances of each approach has never been more critical. This session aims to demystify the often-complex funding landscape, presenting a balanced view of what venture capital firms and banks have to offer to the innovative entrepreneur. Our panel of distinguished experts, representing the forefront of both spheres, will explore how these seemingly disparate worlds can converge to fuel the growth of startups.
15:00-15:45 – The Hungarian startup market has dried out. Is it really a problem? – Debate
Participants: Csongor Biás, Petya Balogh, Péter Langmár, Zoltán Györkő
Moderator: Jared Schrieber (TBC)
The live debate titled „The Hungarian Startup Market has dried out. Is this a problem?” is one of the highlighted events of the SMARTup! Conference. This panel discussion examines the current state and future prospects of the Hungarian startup ecosystem, addressing an extremely timely and widely relevant question. The debate is centered around the contradictory articles published in Forbes by Csongor Biás, the leader of Startup Hungary, and Petya Balogh, the head of STRT. Petya Balogh’s article drew attention to the challenges of the Hungarian startup ecosystem and the difficulties experienced by market players, suggesting that the domestic market is drying up. In contrast, Csongor Biás, in a counter-opinion piece, argued that the situation is not so dire and that there are still numerous opportunities for Hungarian startups, emphasizing the importance of adaptation and innovation. The goal of the debate organized by the SMARTup! Conference is to once and for all clarify these differences in opinion and develop a common perspective regarding the future of the Hungarian startup ecosystem. This debate offers a promising opportunity for leaders of the Hungarian startup community, investors, and all stakeholders to participate directly in a constructive dialogue. One of the main objectives of the event is to paint a clear picture of the current situation of the Hungarian startup sector, its challenges, and the trends affecting the market, as well as to discuss possible solutions and strategies for further growth and success. The debate „The Hungarian Startup Market has dried out. Is this a problem?” not only provides valuable insights for the professionals involved but also serves important information for anyone interested in the startup ecosystem. The 4 members of this panel: Petya Balogh, Csongor Biás, Zoltán Györkő and Péter Langmár
15:45-16:00 Break
16:00-16:45 Go Global! Panel Discussion
Participants: Zsófia Tóth, Zwecker Bence, Dávid Palánki, Krisztián Berecz
Moderator: Jared Schrieber
The „Go Global!” panel discussion offers a rare glimpse into the journeys of startup founders who have successfully navigated the complex maze to international markets. This session is a goldmine of practical advice, lessons learned, and strategic insights for aspiring founders aiming to expand their footprint beyond local boundaries. Join us as seasoned entrepreneurs, who have made their mark on the world stage, share their firsthand experiences, from overcoming initial hurdles to mastering the art of scaling across different cultures and regulatory landscapes. Expect to walk away with actionable insights that could be the difference between a local operation and a global empire!