Október 8-án újra megrendezik hazánk legnagyobb üzleti design konferenciáját. A Service Design Day résztvevői közel 100 előadó közreműködésével járhatják körbe az agilitás, az innováció és a szolgáltatásfejlesztés témaköreit, de terítékre kerül számtalan társadalmi, oktatási téma is, illetve kiderül az is, hogy mit tartogat az új normalitás, a covid utáni időszak.
Az idei Service Design Day-n pódiumra lép többek között Szabó Béla (Magyar Telekom, kommunikációs igazgató), Tengerdi Laura (Budapest Bank, marketingkommunikációs és ügyfélélmény vezető) és olyan nagyvállalatok engednek bepillantást szakmai műhelymunkájukba, mint a MOL, Deutsche Telekom, Vodafone, K&H Bank, MKB Bank, Budapest Bank, Erste Bank, OTP Bank, vagy a Mastercard.
A jó hír pedig az, hogy IVSZ tagok 20% kedvezményt kapnak a jegy árából. A kedvezmény érvényesítéséhez a weboldalon a regisztrációnál a megjegyzésbe írd be, hogy 2IC89EFH.