A pandémia számos vállalatnál alapjaiban forgatta fel a munkavégzés formáját és világát, de még azok kultúrák is gyakran éles váltást éltek meg, ahol a home office lehetősége természetes elemét képezte a működésnek. Mégis kevés szó esik arról, hogy hogyan hatott a pandémia a vállalati csapatok működésére, az hogyan alakította/alakítja át a folyamatokat és viszonyokat, milyen kihívásokkal kellett szembenéznie a HR-nek és a csapatvezetőknek? A kerekasztal-beszélgetés célja, hogy tapasztalatokat adjunk át, amik segítik a munkaerő megtartását, a csapatok menedzselését és összetartását.
A következő kérdések kerülnek megvitatásra a beszélgetés során:
- Mik voltak a fő változások, amin a munkavégzés átment a pandémia alatt?
- Milyen kihívásokkal kellett megküzdeni a csapatvezetőknek?
- Hogyan alakult át az onboarding?
- Hogyan lehet összetartani a csapatokat, milyen eszközök állnak rendelkezésre?
- Történtek változásokat a személyközi kapcsolatokban?
- Hogyan lehet megtartani a munkaerőt az általános home office okozta külföldre szivárgás közepette?
- Mennyivel igényel nagyobb erőfeszítést a munkatársak megtartása vezetői szempontból?
- Hogyan változott a kollégák jólléte?
- Rövid, közép és hosszútávon hogy alakul a munkavégzés jellege?
Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.