Remote first: Kerekasztal-beszélgetés

2021.09.29 16:00 - 17:30

Online

A pandémia számos vállalatnál alapjaiban forgatta fel a munkavégzés formáját és világát, de még azok kultúrák is gyakran éles váltást éltek meg, ahol a home office lehetősége természetes elemét képezte a működésnek. Mégis kevés szó esik arról, hogy hogyan hatott a pandémia a vállalati csapatok működésére, az hogyan alakította/alakítja át a folyamatokat és viszonyokat, milyen kihívásokkal kellett szembenéznie a HR-nek és a csapatvezetőknek? A kerekasztal-beszélgetés célja, hogy tapasztalatokat adjunk át, amik segítik a munkaerő megtartását, a csapatok menedzselését és összetartását.

A következő kérdések kerülnek megvitatásra a beszélgetés során:

  • Mik voltak a fő változások, amin a munkavégzés átment a pandémia alatt?
  • Milyen kihívásokkal kellett megküzdeni a csapatvezetőknek?
  • Hogyan alakult át az onboarding?
  • Hogyan lehet összetartani a csapatokat, milyen eszközök állnak rendelkezésre?
  • Történtek változásokat a személyközi kapcsolatokban?
  • Hogyan lehet megtartani a munkaerőt az általános home office okozta külföldre szivárgás közepette?
  • Mennyivel igényel nagyobb erőfeszítést a munkatársak megtartása vezetői szempontból?
  • Hogyan változott a kollégák jólléte?
  • Rövid, közép és hosszútávon hogy alakul a munkavégzés jellege?

Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.