A 25 éves konferenciasorozat két napját ezúttal szórakoztató, interaktív tévéműsorrá alakították. Két nap mindazoknak, akik reklámozni, kommunikálni, tartalmat gyártani, eladni, célcsoportjaikat elérni szeretnék.
Időpont: 2020. június 10-11.
Helyszín: online
Az idei konferencia címe: Mindenki elérhető – de bárki megkerülhető! A fogyasztó, az ember, akit akár technikai, akár érzelmi oldaláról kell elérnünk.
Kiknek szól?
- akiket érdekel a reklám, a kereskedelem, a média és a tartalomalkotás világa
- akiknek fontos, hogy elérjék ügyfelüket, fogyasztóikat, vásárlóikat
- akiknek fontos a fogyasztó útja a vágykeltéstől, az értékesítésig
- mindazoknak, akiket érdekel, vagy már értik, hogy miért is fontos a reklám, a média és miért is elengedhetetlen társadalmunk és a gazdaság számára
Témák lesznek többek közt:
- A tartalom, amely eladható (pénzbe kerül, ahogy a liszt meg a só is)
- Felvirágzó (média-)üzletek a nehezebb időszakokban is
- Akiket a változás szele megcsapott: Média és hagyomány
- Új típusú tartalom és interaktivitás: KaranténVlog-tól a közösségi médiáig
- Pénz – generációk– Média
- Új otthonunk a digitális tér
- Vezesd a fogyasztód digitális vásárlói útján
- Kreatív utak az ügyfelekhez
- Márkák, szavak emberek, attitűdök
További részletekért és a regisztrációhoz látogass el az esemény weboldalára!