Innovatív payment stratégia: így kattintanak egyre többen a fizetés gombra

2021.09.09 14:00 - 15:30

Online

Az már alapvetés, hogy a különböző területeken stratégiai szinten, összehangoltan tervezünk cégen belül, legyen szó például marketing- vagy HR-tevékenységről. Itt az ideje, hogy átgondoljuk stratégiai szempontból a fizetés pillanatát és az ahhoz vezető folyamatot is, hiszen ez az, ami a vásárlás lezárásaként egyértelműen szerves részét képezi a felhasználói élménynek. Egyértelmű az is, hogy egyre fontosabb az ügyfélközpontúság, a felhasználók megkövetelik az egyszerű és gyors folyamatokat, érdemes tehát lépést tartani a fizetési megoldásokat formáló trendekkel, hiszen azok a kereskedők, akik időben biztosítják ezeket a megoldásokat, versenyelőnyhöz juthatnak.

Innovatív payment stratégia

Az előadás keretein belül a hazai és nemzetközi fizetési piac jelenlegi helyzete lesz, a kereskedői és felhasználói szokások változása lesz vizsgálva, és arra keressük a válaszokat, hogy a szolgáltatók és vállalkozások hogyan tudnak reagálni ezekre a változásokra sikeres működésük érdekében.

Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.