SPRINT A TERMÉKFEJLESZTÉSBEN – ÖTLETTŐL A DÖNTÉSIG

2018.04.03 -

Művészetek Palotája


Időpont: 2018. április 03. 12:30

Helyszín: Művészetek Palotája

Ha a számtalan félbemaradt, elhalt vagy csupán középszerű eredményt hozó termékfejlesztési projekt kapcsán ismerősek a kifogások: nincs pénz, nincs csapat, nincs idő, nincs vezetői döntés és támogatás, akkor ideje utánanézni, mit csinálnak másként azok, akik eredményesek a piacon.

Az elmúlt évtizedben sokan kísérleteztek olyan módszerekkel, amelyek a végletekig fókuszálják, és ezáltal időben és költségben is minimalizálják egy új termék, szolgáltatás vagy funkció kifejlesztésének tervezését, prototipizálását és a valódi felhasználói reakciók begyűjtését. A megoldás tanulható, csak követni kell a bevált receptet.

A sprint módszertant az ígéretes startupokat felkaroló kockázatitőke-befektető, a Google Ventures csapata dolgozta ki. A céljuk az volt, hogy a befektetésre kiszemelt vállalkozások számára olyan eszköztárat adjanak, amivel azok figyelmüket a legjobb ötlet kiválasztására és mielőbbi kipróbálására fókuszálhatják. A sprint kiváló lehetőség számukra, hogy felmérjék, jó úton járnak-e, mielőtt további kockázatokat vállalnának a termékük gyártásával és piaci bevezetésével.

KIKNEK AJÁNLJUK?

  • termékmenedzsereknek
  • üzletfejlesztési vezetőknek
  • üzleti angyaloknak, befektetőknek
  • marketingszakembereknek
  • startup vezetőknek
  • vállalkozóknak

Ez a szeminárium mindazoknak szól, akik számára ismerős a feszítő érzés, amikor egy jó lehetőség kicsúszik a kezükből, mert …

  • van egy nagyon jó ötlet, mégsem kezdünk bele, sőt titkoljuk, nehogy valaki lemásolja.
  • a munkatársaink tele vannak jó ötletekkel, rengeteget beszélünk róla, hogy belevágunk a megvalósításba, mégis felemészt a napi rutin.
  • elkezdünk ugyan dolgozni a megvalósításon, de folyton elakad a projekt. Közben a kedv, a hit, a lelkesedés egyre fogy, tesztelhető eredmény pedig sehol.
  • végre sikerült valamit a piacra dobni egy éves megfeszített munka és rengeteg költség árán, de alig akarja valaki megvenni – mi legyen most?
  • van egy jól működő termékünk, de ideje volna megújulni, fejleszteni, csak nem tudjuk, merre induljunk, a versenytársak közben mozgolódnak, méghozzá ügyesen.

Részletes programért és regisztrációért látogass el az esemény weboldalára!