Van egy olyan logika, ami az elmúlt évben áthatóan elterjedt. Van egy logika, amit a járvány is kikényszerített. Van egy logika, ami előremutató megoldásokhoz vezet. Van egy logika, ami mellett nem mehetünk el többé.  

Ez a hibrid logikája. 

SMART 2021

2021-ben is éljük a transzformációt: újraalkotjuk a konferencia fogalmát! A tavalyi online SMART óta az online tér lehetőségei egy hibrid világhoz csiszolódtak és új, kiégésellenes formák alakultak ki. 

A hibrid logika igazán átható terjedése talán az elmúlt évben felgyorsult, és az élet, a technológia egyre több területét hódítja uralma alá: körülöttünk van a hibrid munkavégzés, hibrid események, hibrid technológiák, hibrid meghajtás, hibrid értékesítés, ember-gép hibrid rendszerek, hibrid energia rendszerek, és még sorolhatnánk. 

MIÉRT HIBRID? 

Mert minden jel arra mutat, hogy ez az alapjaiban megváltozott világ itt marad, és elemei egy új fúzióban léteznek majd a régivel együtt. 

Mert egy év alatt sok vállalat, folyamat alkalmazkodott az új helyzethez, így a hibrid működés, gondolkodás, értéklánc óhatatlanul megjelent a stratégiákban.  

Mert fel kell készülni arra, hogy a kapcsolattartási formák átalakulnak, és a digitális világnak egyre több emberi igényünket kell kielégítenie.  

Mert mindez szinte biztosan megváltoztatja viselkedésünket, a cégek, cégvezetők karakterisztikáját. Mert gyökeresen máshogy kell azokhoz viszonyulni, akik ezt a helyzetet élik, mint azokhoz, akik inkább megszenvedik. 

Mert a kihívásokkal teli időszakban még nyilvánvalóbb lett, hogy a profit és a társadalmi hatás hibridjét érdemes megcéloznunk. 

A SMART idén ezekre a kérdésekre keresi és adja meg a választ:  

  • Hogyan viszonyuljunk vállalatként és emberként a következő hónapokhoz, amikor az offline világ ismét erősödni fog?  
  • Hogyan képesek a vállalatok az új hibrid valósághoz megfelelően hangolni működésüket, szakembereiket? 
  • Mely üzleti folyamatok, iparágak épülnek vissza, és melyek szenvednek helyrehozhatatlan károkat? 
  • Milyen technológiák mentik meg az emberiséget, és melyek azok, amelyekre üzletet lehet, érdemes alapozni? 
  • 2021-2022 a felszabadult, postCOVID időszaka vagy az elszigeteltség kora lesz? 
  • Mennyire lesz (marad) hibrid az a világ, ami felé tartunk? 

MIÉRT KIÉGÉS ELLENI? 

Mert a digitális átállás nem hagyta érintetlenül emberi mivoltunkat: egyszerre volt a megmentőnk és a kiégésünk okozója. Mert a valódi hibrid nem éget ki, nem untat és újfajta értéket teremt. Mert számos alkalommal bebizonyosodott, hogy a szemléletformálás, az inspirációs özön és a networking csodálatosan tud működni az online térben, ezért a 2021-es SMART konferencián tovább újítanánk az online esemény fogalmát.  

A konferencia formátumait úgy alakítottuk ki, hogy minél kevesebb frontális jellegű program kerüljön a műsorba, és minél több emberi interakció valósulhasson meg az előadóink, illetve az előadóink és a közönség között is. Ha neked is hiányzik az érzés, amikor csak spontán belehallgatsz mások izgalmas beszélgetésébe, gyere el! 

A SMART-ra tervezett, előadói interakcióra építő formátumok: 

 

Szóval ha hibrid… akkor az offline térben is lesz SMART? 

Optimisták vagyunk és bízunk a technológiában, hogy a járvány visszaszorításában és a nyitásban segítségünkre lesz. Hisszük, hogy a technológia segítségével biztonságossá tudjuk tenni az offline világot. Fenntartjuk a lehetőségét annak, hogy offline eseményt is szervezzünk, hiszen a digitalizáció az emberi, face-to-face csatornákon is múlik. Folyamatosan figyeljük a járvány alakulását, a megoldási lehetőségeket, Te pedig a regisztrációkor és az esemény előtti 2 hétben jelezheted majd, hogyan csatlakoznál hozzánk

A jelentkezés a „Regisztráció” oldalon található űrlap online kitöltésével és elküldésével lehetséges.

 

FIGYELEM!

A regisztrációkor ugyanarról az e-mail címről kizárólag egy személy regisztrációját fogadjuk, és kizárólag saját, névre szóló e-mail címet fogadunk el! Megértésüket köszönjük!

A SMART konferencia online része ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

A SMART konferencia offline része fizetős, 25.000 Ft + Áfa / fő. Amennyiben a regisztrációkor az offline jelenlétet választotta ki a résztvevő, az IVSZ díjbekérőt fog kiküldeni a regisztrációkor megadott email címre, melyet átutalással tudnak kiegyenlíteni. A díjbekérőt a konferencia időpontja előtt 14 nappal állítjuk ki, amennyiben a konferencia megtartását hatóságilag is lehetővé teszik a jogszabályok.

 

A regisztráció tartalmazza: 

  • Az online konferencián történő részvételt.
  • A kísérő eseményeket (előzetes regisztrációhoz kötött)

 

A regisztráció megerősítését és visszaigazolását az IVSZ megbízásából a konferencia technikai hátterét biztosító RentIt Kft. végzi. A konferencián való részvétel feltétele a regisztrációs lap kitöltése érvényes adatokkal.

 

A rendezvényen a résztvevőkről kép és hangfelvétel készül.

Kérjük, hogy regisztrációjával kapcsolatosan forduljon bizalommal a munkatársainkhoz az a info@rentit.hu e-mail címen.

 

A konferencia szervezője:

Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ)
Centrál Udvar Irodaház B ép. I. emelet
1077 Budapest, Wesselényi utca 16/A
Tel: +36 1 266 6346
Fax: +36 1 411 0914
Iroda e-mail: smartkonferencia@ivsz.hu

 

A konferencia technikai hátterét biztosító partnere:

RentIt Kft.
1141 Budapest, Komócsy u. 9.
Tel: +36 1 468 3073
E-mail: info@rentit.hu