A konferencia célja, hogy bemutassa a jövőben várható ügyfelek igényeit, viselkedés mintáit és az ezekre készülő fintech megoldásokat. A konferencia három szekcióra bontva mutatja be, hogy milyen változások előtt állunk, hogyan tudunk a jövő ügyfelével kommunikálni és milyen megoldások születek már erre a hazai piacon. A rendezvény a piaci szereplők megszólaltatása mellett a hazai fintech fejlesztések képviselői számára is bemutatkozási illetve networking lehetőséget biztosít.
Helyszín: EXTRA BUDAPEST CLUB BAR GARDEN
Időpont: 2017. SZEPTEMBER 13. 8:30
Weboldal: fintech2017.extremenet.hu
A KONFERENCIÁN AZ ALÁBBIAKRA KERESIK A VÁLASZT:
- Hogyan kezeljük a pénzügyeinket a jövőben?
- Hogyan lépünk kapcsolatba az ügyfeleinkkel?
- Kik lesznek az ügyfeleink és milyen igényeik vannak?
- A chatbot az új ügyfélszolgálatosunk?
MIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNI A KONFERENCIÁN?
- Hogy a szakértőink segítségével megtudd, kik lesznek az ügyfeleid a jövőben.
- Hogy friss információkhoz juss a hazai fintech fejlesztésekről.
- Hogy megtudd, hogyan érheted el az ügyfeleidet és hogyan kommunikálj velük a jövőben.