Megastar Plus Kft.

Megastar Plus Kft.

A Megastar Plus Kft. számítógépre készít ügyviteli programokat, forgalmazza saját termékeit, oktatja a programok kezelését és ügyeletet szolgáltat működtetésükhöz.Felhasználóink támogatására a bevezetést megelőző előszervezést, oktatást és telepítési segítséget biztosítunk, a folyamatos munkavégzést pedig adatbázis felügyelet, üzemeltetési tanácsadás, hibaelhárítás, és a jogszabályi változásokat követő új verziók elkészítése biztosítja.Programjainkat KKV-k, nagyvállalatok, vállalkozások (Kft.-k, Rt.-k, Bt.-k), társadalmi- és költségvetési szervek egyaránt használhatják. Cégünk 25 munkatársa biztosítja a több, mint 1000 ügyfél számára a zökkenőmentes ügyviteli munkavégzéshez szükséges szolgáltatások széles körét.Cégünk történeteA cégtörténet kezdő dátuma 1984. A jogelőd MIKROSTAR GM munkatársai C-64-es számítógépre készítették el első főkönyvi-folyószámla könyvelési programunkat.1985-ben a PC számítógépek megjelenésével elkészítettük a korábbi program új változatát, amelyet a C-64-es felhasználók igényeivel bővítettünk ki. Az első változat tartalmazott tükörnaplót, 4 pozíciós kalkulációs kódot, mérlegsorkódot és egy kimenő számla készítő modult.1989-ben formailag átalakult, de régi munkatársakkal és tevékenységgel a MEGASTAR Kft. folytatta az addigi munkát. Ebben az évben a főkönyvi és folyószámla könyvelés és az ÁFA modul elnyerte a KIVÁLÓ ÁRU címet.Az ügyviteli programokhoz használt eszköz és technológia meghatározza a termék lehetőségeit. A kezdeti COBOL eszközről - az integrált ügyviteli rendszer kifejlesztéséhez - 1990-től CLARION - fájlkezelő - 4. Generációs fejlesztő eszközt használtunk. A kezdeti Számviteli-pénzügyi programok sikerét követve egyéb ügyviteli alrendszereket is elkészítettünk (Eszköz, Készlet, Bér, stb.), melyek a főkönyvvel együtt egy integrált ügyviteli rendszert alkotnak. A következő 10 évben - első sorban a felhasználói igények alapján - folyamatos volt a fejlesztés, jelenleg is készülnek új modulok új lehetőségekkel. (CRM, Dokumentumkezelő, Termelésirányítás, stb.) Helyi igények kielégítésére egyedi fejlesztésű szoftverek is készülnek.A DOS platform avulása és az internet lehetőségeinek megjelenése új, komplex eszközre való áttérést igényelt. Az új eszköz az ORACLE adatbázis és fejlesztő környezet. Ezzel az eszközzel készítettük el a MegaORA ERP rendszert, amely tartalmazza a korábbi CLARION lehetőségeit, és fejlettebb ügyviteli tartalommal az új évezred igényeit - internet, távfeldolgozás, otthoni munkavégzés lehetőségeit - is kielégíti.Cégünk jeleneNapjaink fő feladata a közepes és nagyobb ügyfeleinknél a CLARION - DOS rendszerek átállítása a MegaORA rendszerre. A több száz kisebb ügyfelünknél, amelyek nem vállalhatják az eszközigényes MegaORA bevezetését, interneten elérhető ASP (SaaS) szolgáltatással igyekszünk biztosítani a korszerű ügyviteli rendszer használatát.A fejlesztés mellett továbbra is elsődleges feladatunk a - CLARION és MegaORA - programjainkat használó sok száz ügyfél folyamatos munkavégzésének minél magasabb szintű segítése. Ezért cégünk a 2002-es év folyamán ISO 9001:2000 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert épített ki, és vezetett be, mely a cég szoftverfejlesztési és szaktanácsadási tevékenységét, 2009-től a KKV-k számára biztosított ASP (SaaS) munkavégzés magas szintjét biztosítja.

2091 Pilisborosjenő Ezüsthegyi út 75.

1033 Budapest Hévízi út 3/b-c

06 1 250 8000

info@megast.hu

www.megastar.hu

AOTAGKKV

Informatikai Tagozat