Átadtuk az EU Code Weeken kiírt pályázatunk díjait. A programozás hetének legaktívabb iskolája a BUDAPEST XIV. KERÜLETI SZENT ISTVÁN GIMNÁZIUM; a legszínesebb programkínálat díját az EBESI ARANY JÁNOS MAGYAR – ANGOL KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ ÁLTALÁNOS ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETI ISKOLA nyerte; a leglelkesebb iskola pedig a HEGYHÁTI ÁMK EGYHÁZASKOZÁR-BIKALI TAGINTÉZMÉNYE lett.

A PROGRAMOZÁS HETÉNEK LEGAKTÍVABB ISKOLÁJA

I. helyezett

Budapest XIV. Kerületi Szent István Gimnázium

Az iskola minden tanulóját és a tantestületből sok pedagógust bevonták a programokba. Olyan programokat szerveztek, mint a Guess the code - probléma megoldására csapat vetélkedő; BME-VIK bemutatkozása – előadás; PC bontó; LEGO „szakkör” extra és ProgramBörze, ahol a diákok saját készítésű programjaikat mutatták be.

DSCN2869

II. helyezett

Szegedi Szakképzési Centrum Gábor Dénes Műszaki és Környezetvédelmi Középiskolája és Szakiskolája

A tanórákra vittek be rengeteg játékos programozási feladatot. Számos előadót hívtak a Code Week hetére, akik az informatika lehetőségeiről beszéltek a diákoknak. Különösen sok tanárt sikerült bevonni a szervezésbe.

 

III. helyezett

Kőbányai Kertvárosi Általános Iskola

Tanórán és szakkörön is kódoltak a diákok a hét során, de szerveztek belső tanártovábbképzést, és codeorgás címen kirándulást is, ahol az informatika használatát a természetjárással ötvözték.

 

AZ EU CODE WEEK LEGSZÍNESEBB PROGRAMKÍNÁLATA

Ebesi Arany János Magyar – Angol Két Tanítási Nyelvű Általános és Alapfokú Művészeti Iskola

A legszínesebb programkínálat és a legtudatosabban felépített program itt valósult meg. A szervezők minden évfolyamra tanórai és szakköri foglalkozásokra egyaránt bevitték a programozást, de még a helyi óvodába is eljuttatták a Code Week üzenetét, óvodásokkal játszottak programozós játékokat.

DSCN2881

 

A LEGLELKESEBB ISKOLA

Hegyháti ÁMK Egyházaskozár-Bikali Tagintézménye

A Code Week leglelkesebb iskolájában minden diák programozott a múlt héten. A kisebbek többet az udvaron, a nagyobbak inkább a számítógépen. Programozási feladatokat oldottak meg, játékokat fejlesztettek, és robotot programoztak, még ének-zene órán is.

DSCN2885