Időpont: 2019. február 22.

Helyszín: Hotel Marriott (1052 Budapest, Apáczai Csere János u. 4.)

A hagyományteremtő budapesti Leaders Forum rendezvény célja, hogy a nemzetközi példák alapján összehozza a hazai szakembereket azzal a céllal, hogy kötetlen keretek között tanulhassanak egymástól, kapcsolatokat építhessenek, így segítve további munkájukat.

Ma már sokféle digitális platform létezik a kapcsolatépítésre és a tudásmegosztásra. Tulajdonképpen ki sem kell mozdulnunk otthonról vagy az irodából ahhoz, hogy információkhoz jussunk, hiszen videóelőadásokat hallgathatunk, web-es oktatásokon vehetünk részt vagy virtuális rendezvényeket szervezhetünk.

A céges rendezvények, szakmai konferenciák, csapatépítő események, workshopok száma ettől függetlenül évre-évre nő. Hogy miért? Mert az embereknek szükségük van a személyes kapcsolatokra és az élményekre!

A Leaders Forum szervezői számára, akik ezeknek az eseményeknek a kitalálásáért felelősek az a kihívás, hogy mindig valami kreatív ötlettel álljanak elő, megtalálják a legjobb helyszínt, jó előadókat hívjanak meg, maradandó élményt adjanak ügyfeleiknek, dolgozóiknak.

Ha Te is szeretnél új ötleteket hallani, tanulni más céges rendezvényekért felelős döntéshozóktól vegyél részt az UNICEO Leaders Forum eseményen, ahol előadások, kerekasztal-beszélgetések és workshop-ok segítségével tanulhatsz és inspirálódhatsz.

A fő téma a „Céges rendezvények szerepe a digitális világban” lesz, de szó lesz a vállalati felelősségvállalásról, GDPR szabályozásokról, sportról és digitális tendenciákról is.

További információért látogass el az esemény weboldalára!