Piac & Profit: Okos Cég Konferencia
2018.11.07 -
Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
Időpont: 2018. november 7. (szerda) 9.00–17.00
Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
A digitális forradalom átvette az uralkodást a gazdaságban. Az automatizálás, a mesterséges intelligencia, az algoritmusok, a komplex rendszerfolyamatok határozzák meg a sikert. Az új technológiák a mindennapi üzletvitelben elsöpörték a hagyományost. Az innováció minden szinten egyenlő lett a digitalizációval. Csak az okos cég lehet versenyképes!
A versenyt diktáló, piacvezető kis- és nagyvállalatoknál (ipar, agrárium, szolgáltatás) nem csak annyi történt, hogy az üzletvitel, a gyártás, a szolgáltatás technológiai alapokra tevődött át. Ahol a külső-belső folyamatokat, adatokat, szervezeti egységeket összekapcsolták, egymással kommunikáló rendszerbe szervezték, ott nagyságrendekkel nőtt a hatékonyság. A befektetések megtérülési ideje soha nem látott mértékben lerövidült.
Kiemelt témák
- Az új technológiák elsöprik a hagyományost. A jövőt meghatározó technológiai, digitális trendek.
- Elviszik az orrunk elől az ügyfelet a kisvállalatok és a startupok? A kicsik nagy esélye.
- Mennyit nyerhetünk az okos céggel az emberi munkaerő kiváltásával, és azon is túl? Hatékonyság, megtakarítás.
- Az Ipar 4.0 slágertéma a termelővállalatoknál. A teljes értéklánc digitalizációjának előnyei. Nem csak termelőknek!
- A belső, eddig külön menedzselt folyamatok összekapcsoltságában felszínre kerülő kincsek.
- Mindenünk a felhőben. Az egyidejűség varázsa.
- A digitális vállalati szervezet.
- Belső és külső (saját és partneri) rendszerek integráltan. Evolúció a mindennapokban.
- Az adatok összeérnek és csodákra képesek. Evolúciós intelligencia az adatokban.
- Az okos cégvezetés. Szemléletváltás nélkül nem megy.
- Hogyan járjon túl az okos vezető az okos gépek eszén?
- A CRM nem (csak) technológia. A multichanel, omnichanel technológiák vágtatása.
- Az ügyfeleket is meg kell tanítani, át kell szoktatni!
- A Fintech és a hagyományos pénzügyi szolgáltatások összefonódása.
- Az integrált IoT. Egy felületen összekapcsoltan. Bámulatos eredmények.
- Technológiák a Front office-ban. Intelligens ügyfélkapcsolati megoldások, ügyfélazonosítást segítő technológiák.
- Back Office-ban a mesterséges intelligencia. Mit tudnak a robotok? Az okos szoftverek az egyszerű adminisztrációs munkavégzésen túl.
- Hogyan képesek együtt dolgozni az emberek, a robotok és az algoritmusok?Hogyan és milyen eszközökkel segíthetjük a kollaborációt?
- Technológiák bemutatkozása. Mesterséges intelligenciára, digitalizációra építő megoldások.
- Milyen munkaerőre van szükségünk? Növekvő vagy csökkenő munkáltatói gondok?
Felkért előadók
- Ábrahám László (Magyar Innovációs Szövetség, NI Hungary)
- Darvas Gergely (Spinoff és Startup Egyesület, ThalesNano)
- Darvas Krisztián (Soulware), Dobó Mátyás (Invitech)
- Jagodics Tamás (Cégmenedzser)
- Kelemen Viktor (Bureau Veritas)
- Kocsis Zoltán (Idea Fontana)
- Kovács Viktor Zoltán (K&H)
- Szederkényi Zsolt (xFLOWer Group)
- Szövényi-Lux Márton (Festo)
- Vityi Péter (IVSZ)
Ha szeretnél elmélyülni a fenti témákban vagy kíváncsi van a felsorolt előadók előadásaira, és szívesen részt vennél a konferencián, regisztrálj most.
Esemény információk
Esemény információk
Helyszín adatok
2018.11.07 -