Időpont: 2018. november 7. (szerda) 9.00–17.00

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

A digitális forradalom átvette az uralkodást a gazdaságban. Az automatizálás, a mesterséges intelligencia, az algoritmusok, a komplex rendszerfolyamatok határozzák meg a sikert. Az új technológiák a mindennapi üzletvitelben elsöpörték a hagyományost. Az innováció minden szinten egyenlő lett a digitalizációval. Csak az okos cég lehet versenyképes!

A versenyt diktáló, piacvezető kis- és nagyvállalatoknál (ipar, agrárium, szolgáltatás) nem csak annyi történt, hogy az  üzletvitel, a gyártás, a szolgáltatás technológiai alapokra tevődött át. Ahol a külső-belső folyamatokat, adatokat, szervezeti egységeket összekapcsolták, egymással kommunikáló rendszerbe szervezték, ott nagyságrendekkel nőtt a hatékonyság. A befektetések megtérülési ideje soha nem látott mértékben lerövidült.

Kiemelt témák

  • Az új technológiák elsöprik a hagyományost. A jövőt meghatározó technológiai, digitális trendek.
  • Elviszik az orrunk elől az ügyfelet a kisvállalatok és a startupok? A kicsik nagy esélye.
  • Mennyit nyerhetünk az okos céggel az emberi munkaerő  kiváltásával, és azon is túl? Hatékonyság, megtakarítás.
  • Az Ipar 4.0 slágertéma a termelővállalatoknál. A teljes értéklánc digitalizációjának előnyei. Nem csak termelőknek!
  • A belső, eddig külön menedzselt folyamatok összekapcsoltságában felszínre kerülő kincsek.
  • Mindenünk a felhőben. Az egyidejűség varázsa.
  • A digitális vállalati szervezet.
  • Belső és külső (saját és partneri) rendszerek integráltan. Evolúció a mindennapokban.
  • Az adatok összeérnek és csodákra képesek. Evolúciós intelligencia az adatokban.
  • Az okos cégvezetés. Szemléletváltás nélkül nem megy.
  • Hogyan járjon túl az okos vezető az okos gépek eszén?
  • A CRM nem (csak) technológia. A multichanel, omnichanel technológiák vágtatása.
  • Az ügyfeleket is meg kell tanítani, át kell szoktatni!
  • A Fintech és a hagyományos pénzügyi szolgáltatások összefonódása.
  • Az integrált IoT. Egy felületen összekapcsoltan. Bámulatos eredmények.
  • Technológiák a Front office-ban.  Intelligens ügyfélkapcsolati megoldások, ügyfélazonosítást segítő technológiák.
  • Back Office-ban  a mesterséges intelligencia. Mit tudnak a robotok? Az okos szoftverek az egyszerű adminisztrációs munkavégzésen túl.
  • Hogyan képesek együtt dolgozni az emberek, a robotok és az algoritmusok?Hogyan és milyen eszközökkel segíthetjük a kollaborációt?
  • Technológiák bemutatkozása. Mesterséges intelligenciára, digitalizációra építő megoldások.
  • Milyen munkaerőre van szükségünk? Növekvő vagy csökkenő munkáltatói gondok?

Felkért előadók

  • Ábrahám László (Magyar Innovációs Szövetség, NI Hungary)
  • Darvas Gergely (Spinoff és Startup Egyesület, ThalesNano)
  • Darvas Krisztián (Soulware), Dobó Mátyás (Invitech)
  • Jagodics Tamás (Cégmenedzser)
  • Kelemen Viktor (Bureau Veritas)
  • Kocsis Zoltán (Idea Fontana)
  • Kovács Viktor Zoltán (K&H)
  • Szederkényi Zsolt (xFLOWer Group)
  • Szövényi-Lux Márton (Festo)
  • Vityi Péter (IVSZ)

Ha szeretnél elmélyülni a fenti témákban vagy kíváncsi van a felsorolt előadók előadásaira, és szívesen részt vennél a konferencián, regisztrálj most.