Kik jönnek? 
A marketingszakma nagyágyúi, inspirátorai, a megbízói oldal márkatulajdonosai, marketingvezetői. Tanulni és fejlődni vágyó juniorok és döntéshozók, akik egymás mellett ülnek és kérdeznek – egymástól és az előadóktól egyaránt.

Miért gyere? 
Mert része akarsz lenni a hazai marketinges vérkeringésnek. Mert már összegyűjtöttük a szakma aktuális és jövőbeni kihívásait, és kíváncsi vagy a válaszokra! Mert beazonosítjuk, összeszedjük a szakma szemeteit, és kincsvadászatra indulunk, hogy közösen megismerjük az elmúlt év legeredményesebb és legkreatívabb marketing megoldásait. Mert egész egyszerűen nem maradhatsz le róla.

Miben különbözik a tavalyitól? 
Új, igazi fesztiválhelyszínen, az Akváriumban tartjuk a szakma konferenciáját, élményprogramokkal (mint például saját szelfi múzeum), két nagyszínpaddal, workshop-termekkel és „speakers bárral”, ahol kötetlenül beszélgethetsz az előadókkal. A konferencia nulladik napján egy felejthetetlen Marketing Safarin vehetsz részt Budapest tíz különböző helyszínén, másnapján pedig részese lehetsz az Influencer Festivalnak. És ez még nem minden, hiszen szeptember 12–13-a délutánján – a szakmai programok után – megtapasztalhatod, milyen az, amikor kinyitjuk a kapukat az Influencer Festival közönségtalálkozóin.

Kik szervezik? 
A Magyar Marketing Szövetség, a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport és a Marketing & Média. Mindannyian elkötelezettek a marketingtevékenységet végzők szakmai támogatásában és a helyes gyakorlatok elterjedésében. De miért is lenne ez másként, hiszen a Marketing Summit Hungary a szakma csúcstalálkozója.

Mit értenek ezek hozzá? 
Bíznak benne, hogy értenek, de nyugi, az ország legbefolyásosabb marketingvezetőit is bevonták a programalkotásba.

Mi ez a Marketing Safari?
A konferencia nulladik napján, szeptember 11-én tíz különböző témában, Budapest tíz különböző helyszínén várja látogatóit a Marketing Safari. Az érdeklődők a programban részt vevő cégek/márkák meetup és workshop eseményein ismerkedhetnek meg a számukra érdekes szakterületekkel, témákkal, elsősorban a digitális marketing és a reklámügynökségi világ ismert és elismert szereplőinek a segítségével.

Mi a Marketing Summit Hungary idei mottója?
From Trash to Treasure in marketing communications

Lehet, hogy a bevásárlószatyrod már lebomló, de vajon a digitális szemeted meddig húzza? Te gyártottál már digitális szemetet?
A 2019-es Marketing Summit Hungary célja, hogy mi együtt, közösen az online teret is tisztán tartsuk. Ismerjük fel a bitang jó tartalmakat, találjuk meg a kincset érő megoldásokat, legyen tudatos, digitálisan „környezetkímélő” a marketingkommunikációs munkásságunk. Hiszen az online tér soha nem felejt.

További információért kérjük keresd fel az esemény hivatalos oldalát!