Okozott már gondot Önnek a papíralapú dokumentumok tárolása? Keresgélt már napokig egy évekkel korábbi szerződést, számlát, fotót, videót vagy hanganyagot? Sok idejét veszi el az akták rendezgetése, lefűzése? Került már időzavarba, amikor a könyvelőnek számlákat és más iratokat kellett eljuttatni? Vagy jó lett volna hitelesített formátumban eltárolni a parkolócédulát a telefonban?

Ha a fenti kérdésekre „igen” a válasz, akkor nagy segítséget jelenthetne a mindennapokban egy hitelesített elektronikus dokumentumkezelő és archiváló rendszer. Ez a megoldás viszont többnyire drága, bonyolultan kezelhető és nem minden esetben váltja ki az eredeti, papíralapú dokumentumokat.

Egy magyar fejlesztésű rendszer újszerű megközelítésben, a mobil- és felhőalapú technológiákat ötvözve kínál megoldást a fenti problémákra. Ha szeretne többet is megtudni az ilyen rendszerek működéséről, előnyeiről és különféle iparági felhasználási lehetőségeiről, vegyen részt az áprilisi ITBusiness által szervezett Clubon ! A rendszert fejlesztő Do-Q-Ment vezetője, Hortobágyi Ágoston mellett Kocsis Zsolt (EY), Izbéki Csaba (IBM) és Szeitl Robert (ADECCO) osztják meg tudásukat és tapasztalatukat az eredeti dokumentumok tárolásáról és előkereséséről, az egyszerű és költséghatékony számlaküldésről és sok más, a hitelesített dokumentumkezeléssel kapcsolatos kérdésről.

A felhőalapú, zöld archiválási megoldást a klubra érkező meghívott vendégek maguk is ingyenesen használhatják 3 hónapig, legyen szó akár a cég és az ügyfelek közötti papírmentes kommunikációról, akár magánemberként való felhasználásról.

Meghívott vendégeknek a részvétel díjtalan. A meghívóval nem rendelkezők részvételi díja 50 ezer forint + áfa.