Számítások szerint az infokommunikációs szektor a magyar export 15-20 százalékát adja, de még további sok száz milliárd forintos potenciál rejtőzik benne.

A magyar kutatás-fejlesztés eredményei, így a szoftverek és a szolgáltatások is, a legjobb exporttermékek közé tartoznak. Ezek piacra juttatását segíti a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH), amelynek szerteágazó programjai egyaránt hasznosak lehetnek a kialakult exportstratégiával rendelkező, az alkalmanként külföldre szállító, valamint a nemzetközi megjelenést még csak tervező vállalkozásoknak.

Az április ITB Clubon az MNKH szerepéről, az exportot segítő különféle programokról, a vállalkozások előtt álló lehetőségekről tart előadást Ducsai-Oláh Zsanett, a szervezet vezérigazgatója. Mesélnek tapasztalataikról az MNKH által már megsegített vállalkozások képviselői is, így vendégeink első kézből tudhatják meg, mi kell a sikeres exporthoz.

Meghívott vendégeinknek a részvétel díjtalan. A meghívóval nem rendelkezők részvételi díja 50 ezer forint + áfa.

  • A rendezvény honlapja
  • Időpont: 2016. április 20. 9.00-11.00
  • Helyszín: Budapest, Március 15. tér 4.