A FIVOSZ olyan tippeket ad, ami által gyorsabban fogsz tudni brandet építeni.
Egyszerű és könnyen alkalmazható technikákat fogsz hallani, hogyan is emeld profi szintre marketingedet és építs brandet.
Előadó: Piros Krisztián (közvetlen a Coca-Cola európai marketing igazgatójától tanulta a brandépítést)
Piros Krisztián lesz az előadó ezen a FIVOSZ esten, aki többek közt az IKEA marketing csapatát is erősítette, illetve a Teleshop (TV-s telereklám) több milliárdos marketingjéért felelt, marketingigazgatóként. Ha Te is hatékonyabb, és jobban működő céget szeretnél, ez most egy páratlan lehetőség rá, hogy egy gyakorlott és profi marketingestől tanul el a szakmai trükkjeinek egy részét. Krisztián az a szakember, aki pontosan tudja, hogy kisvállalkozóként milyen eszközök, marketingstratégia kell ahhoz, hogy letarold a piacod.
Ő nem kisvállalkozóként tanulta meg a marketinget, nem havi kampányokban gondolkozik, hanem stratégiában, ez az ő különlegessége.
Az idő rövidsége nyilván nem engedi, hogy innen kilépve többet ne legye olyan kérdés, amire nem tudsz majd egyből válaszolni, és megoldani bármilyen problémát, de biztos, hogy találsz majd a saját cégedben azonnal alkalmazható technikákat.
Részvétel feltétele:
FIVOSZ tagoknak ingyenes, nem FIVOSZ tagként 4000 Ft + ÁFA
Időpont:
2016. április 28. 18:00-20:00
Helyszín:
Esco Bar & Cafe – Bálna Budapest
1093 Budapest, Fővám tér 11-12.
Földszinten, a Fővám tér felé eső bejárat felől az épület Duna felé eső oldalán.
Program:
17:30 Kapunyitás
18:00 Megnyitó
18:10 – 18:20 Támogatóink bemutatkozása
18:20 – 19:50 Piros Krisztián – Marketing mint szemléletmód (előadás)
19:50 – Kapcsolatéptés
Tipp:
Hozz sok névjegykártyát, hogy még sikeresebb legyen a kapcsolatépítésed!
Jelentkezési határidő: 2016. április 20.