A konferencia célja, hogy bemutassa a jövőben várható ügyfelek igényeit, viselkedés mintáit és az ezekre készülő fintech megoldásokat. A konferencia három szekcióra bontva mutatja be, hogy milyen változások előtt állunk, hogyan tudunk a jövő ügyfelével kommunikálni és milyen megoldások születek már erre a hazai piacon. A rendezvény a piaci szereplők megszólaltatása mellett a hazai fintech fejlesztések képviselői számára is bemutatkozási illetve networking lehetőséget biztosít.

Helyszín: EXTRA BUDAPEST CLUB BAR GARDEN

Időpont: 2017. SZEPTEMBER 13. 8:30

Weboldal: fintech2017.extremenet.hu

A KONFERENCIÁN AZ ALÁBBIAKRA KERESIK A VÁLASZT:

  • Hogyan kezeljük a pénzügyeinket a jövőben?
  • Hogyan lépünk kapcsolatba az ügyfeleinkkel?
  • Kik lesznek az ügyfeleink és milyen igényeik vannak?
  • A chatbot az új ügyfélszolgálatosunk?

MIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNI A KONFERENCIÁN?

  • Hogy a szakértőink segítségével megtudd, kik lesznek az ügyfeleid a jövőben.
  • Hogy friss információkhoz juss a hazai fintech fejlesztésekről.
  • Hogy megtudd, hogyan érheted el az ügyfeleidet és hogyan kommunikálj velük a jövőben.