Időpont: 2019. szeptember 19.

Helyszín: Story Budapest (új nevén Hétkert)

A munkaerőpiac végérvényesen átalakult, és nem hagyta érintetlenül a HR szakmát sem: még szinte csak ízlelgetjük a toborzás és kiválasztás új jelentését, miközben sürget az idő, és a recruitment fogalmát is újra kell értelmeznünk.

A dobozon kívül kell gondolkodnunk! De hol is?

Egy recruiternek ma már nem elég tisztában lennie a kereslet-kínálat aktualitásaival, egyszerre kell pszichológusnak, nyomozónak, pedagógusnak, értékesítőnek és IT szakembernek lennie. Vagy másképp fogalmazva: az álláshirdetés és az adatbázis-keresés mellett proaktivitásra és kreativitásra is szükség van, mi több, komplex csomagokkal kell dolgozni ahhoz, hogy a passzív jelölteket is képesek legyünk elérni és bevonzani.

A betöltetlen pozíciókról meg kell tanulnunk ugyanúgy gondolkodni, mint a cég core termékeiről, eladásukhoz pedig tudatos marketing startégiát kell alkalmaznunk, ahogy az alap termékek esetén is. Ahol tehát a recruitment elér a határaihoz, ott kezdődik az online marketingé, azé a tudásé, ami nélkül ma már nincs sikeres toborzás. Az első válaszok már megszületőben vannak, egyesek marketing szakembereket képeznek recruiternek, mások a fordított irányban hisznek, és akadnak olyanok is, akik ügynökségek segítségét kérik.

Mi lesz a jó megoldás? Mit kell tudnunk még a jelöltekről a szakmai hátterükön túl? Milyen eszközök, szereplők, és gyakorlatok vannak a piacon? Mire kell felkészülnünk?

Vegyél részt egy formabontó HR konferencián, ahol megkapod a válaszokat mindezekre! További információért látogass el az esemény weboldalára!