Miért és mennyit kell még várni a nagy emobilitás áttörésre, és hogyan készüljünk erre?

Mely technológiai újdonságok, újszerű üzleti és projekt koncepciók vannak a legnagyobb hatással a szektor fejlődésére?

Mire érdemes tekintettel lennünk a régió országainak piaci fejlődését elemezve a magyar piac szempontjából? Miben érdemes velük együttműködnünk, illetve összefognunk?

Mik a leginnovatívabb hazai projektek tapasztalatai városi logisztika, közösségi közlekedés, kommunális és szociális szolgáltatások fejlesztésében? Hol tartanak a budapesti kiemelt beruházások az okos városi funkciók megvalósításában?

Milyen kényszer előtt állnak és milyen megoldások vannak a nagy flottákat üzemeltető cégek kezében? Ezek a vállalatok milyen szolgáltatási csomagokra várnak a flottaüzemeltető cégektől (pl. telephelyi töltés, modellválaszték, újszerű car policy megoldások)?

Milyen szintű szabályzás szükséges egy folyamatosan változó és iparágakon átnyúló piachoz? Hogyan tudjuk ezt a piacot megnyitni, a fenntartható fejlődést ösztönözni, de nem gúzsba kötni? Hogyan lehet az innovatív kis üzleti szereplők számára is nyitott ez a piac? Hogyan tudjuk a tradicionális szereplőket is érdekeltté tenni a piac építésben, a nélkül, hogy a piacot monopolizálnánk számukra? Hogyan lehet a skandináv, a benelux, a német és francia példákat figyelembe vennünk, azokból tanulnunk a hazai piac szabályzása során?

Milyen szintű szabályzás szükséges és hogyan lehet ezt agilis módon a piaci változásokra reagálva menedzselni? Mely szereplőket érdemes előtérbe helyezni a támogatáspolitikában a felfutásnál (pl. guruló állomány, kiszolgáló háttérinfrastruktúra, közös új üzleti modellek, stb.)? Hogyan számolhat a piac a támogatásokkal és kedvezményekkel: meddig lesznek a meglévők várhatók-e újak? Mi a fontosabb, a kiszámíthatóság vagy a gyorsan változó piaci környeztet lekövető, gyakran felülvizsgált szabályozási és ösztönző rendszer?

Milyen irányba halad, haladjon az OTÉK szabályozása a működőképesség érdekében? Melyek a tulajdonosi, üzemeltetői és bérlői tapasztalatok és megoldási javaslatok a törvényalkotók irányába.

Érdemes-e aktualizálni a zöld rendszám mai szabályait?

Hogyan látják az importőrök a szállítási kapacitások, maradvány érték és tovább értékesítés, valamint futamidőn belüli technológiai frissítés lehetőségeit? Milyen új modellekkel bővül palettájuk, amelyek újabb szegmenseket indíthatnak az elektrifikáció irányába (pl. tehergépjárművek, nagy hatótávú családi autók)? Hogyan alakul a szervíz és alkatrészellátás? Mennyire nyitottak a márkakereskedők az elektromos modellekre, mivel ösztönözhetők.

Ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat a kétnapos konferencia során.

További információért kérjük keresd fel az esemény hivatalos oldalát!