Ma már nem a tartalom, hanem a fogyasztó az úr. Lehet vitatkozni a kijelentéssel, de aki nem képes alkalmazkodni a változásokhoz, nem fog tudni sikeres terméket tervezni. A pozitív felhasználói élmény értéket teremt az üzlet számára, így a konferencia külön figyelmet szán a felhasználói viselkedés pszichológiájára és naprakész módszereket mutat be a felhasználói élmény fokozására.

Kinek szól a konferencia?

Ha UX szakember, termékmenedzser, frontend fejlesztő, digitális termékeket tervező vagy piackutató vagy, netalán egyszerűen csak érdekel, hogy mi történik a képernyő másik oldalán, az Amuse neked szól. Az előadók és résztvevők olyan nagynevű cégektől érkeznek, mint a Google, Intercom vagy a Spotify.

Ha szeretnél részt venni az eseményen, látogass el az Amuse weboldalára, ahol a regisztráció során IVSZ tagoknak, INDIANSUMMER kuponkóddal 50 dollár kedvezményt biztosítanak a jegyárból a szervezők.

Az Amuse konferencia egyszerre lesz az Impact és a Crunch konferenciával, így a jegyed érvényes lesz mindháromra.